Klantenservice Telefonische overlast

Telefonische overlast melden


Ervaar je telefonische overlast? Meld dit bij ons zodat we het voor je kunnen onderzoeken.
Overlast

Het is hartstikke vervelend als je telefonische overlast ervaart. Gelukkig zijn er een paar dingen die je kunt ondernemen om dit tegen te gaan.

Mocht je toch liever een heel nieuw telefoonnummer willen? Dan kan dat. Neem hiervoor contact met ons op.

Aanmeldformulier telefonische overlast

Hebben bovenstaande opties de overlast niet verholpen? Vul dan onderstaand formulier in.

Hoe word je lastiggevallen?
Vul minimaal 3 keer één van de volgende overlastmomenten in:

  • Een gesprek, waarbij minimaal 1 seconde verbinding is geweest (gemiste oproepen worden niet geregistreerd)
  • Een ingesproken voicemailbericht
  • Een SMS of MMS

Minimaal 3 overlastmomenten moeten binnen een tijdsbestek van 7 dagen hebben plaatsgevonden en dienen afkomstig te zijn van één telefoonnummer. Dit mag niet langer dan 1 week geleden zijn. Wat kunnen wij voor je doen?

1. We proberen het nummer van de beller te achterhalen en we sturen een eerste waarschuwing.
2. Als dit niet helpt, vul je nog een keer het formulier in. Wordt hetzelfde nummer gebruikt? Dan volgt een tweede waarschuwing.
3. Houdt het daarna nog niet op, dan proberen we in overleg met de aanbieder van de plager het nummer te blokkeren.

We kunnen je niet helpen als je meerdere keren gereageerd hebt op de plager, bijvoorbeeld door terug te bellen of te sms’en. Het onderzoek duurt maximaal 3 weken.