Thuis

img

Internet en wifi

img

Televisie

img

Vaste telefonie

img

Bestelling en installatie

img

Factuur en betalen

img

Abonnement wijzigen

img

Gegevens wijzigen

img

Storingen

Veelgestelde vragen

  • Wanneer je wifi niet werkt, kun je een aantal stappen doorlopen om het weer aan de praat te krijgen. Gebruik ons wifi stappenplan.

  • Als je wifi snelheid langzamer wordt kan het zijn dat het ingestelde wifi kanaal steeds drukker wordt. Het kan dan helpen om een ander wifi kanaal in te stellen. Bekijk hier hoe dat moet per verschillende modem.

  • Gebruik onze handleiding om je TV-ontvanger te installeren. Deze kun je hier vinden.

  • Blijft het beeld van je televisie stilstaan, heb je zwart beeld of andere problemen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Volg deze stappen om het probleem te vinden en te verhelpen.

  • Heb jij je Thuisabonnement gewijzigd? Dan zie je dit natuurlijk terug op je factuur. Lees hier hoe deze wijziging wordt weergegeven. Heb je je abonnement niet gewijzigd en is je factuur hoger dan verwacht, kijk dan op deze pagina. Heb je je abonnement opgezegd en ziet je factuur er daarom anders uit dan je gewend bent, kijk dan hier.

 

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2