Veelgestelde vragen
-
Wanneer wordt mijn factuur afgeschreven?
Het factuurbedrag wordt binnen 3 dagen na de verzenddatum van de factuur van je rekening afgeschreven.
-
Waar kan ik mijn factuur bekijken?
Je facturen vind je in MijnTele2.
-
De automatische incasso is mislukt. Hoe lang heb ik nu om de factuur handmatig te betalen?
Voorkom dat je wordt afgesloten en betaal je factuur direct via iDEAL.
-
Ik zit in de schuldhulpverlening, hoe kan mijn bewindvoerder wijzigingen doorvoeren?
Jouw bewindvoerder, mentor, advocaat, budgetbeheerder of curator kan wijzigingen voor jou doorvoeren. Voor vragen kan hij of zij contact opnemen met onze klantenservice via 020-7544460.
Alle wijzigingen en verzoeken moeten worden aangevraagd per email of post, waarbij een machtiging of beschikking moet worden toegevoegd. Dit kan gemaild worden naar schuldhulp@berichtvantele2.nl of per post verstuurd worden naar:
Tele2
t.a.v. Incasso
Postbus 16272
2500 BG Den Haag -
Wat is het rekeningnummer of IBAN van Tele2?
Het Tele2 rekeningnummer voor je Thuisabonnement (Internet, Bellen en/of TV) is NL06 COBA 0637 0537 53 t.n.v. Tele2. Vermeld bij de betaling altijd je klantnummer en factuurnummer(s). Deze vind je terug op de factuur.
Je kunt ook snel en makkelijk betalen via IDEAL.
-
Ik kan mijn factuur niet betalen. Mag ik uitstel van betaling?
Nee, je factuur moet je altijd direct betalen. Tele2 biedt geen individuele betalingsregelingen.
-
Kan ik mijn factuur in termijnen betalen?
Nee, je factuur moet je altijd in één keer betalen. Tele2 biedt geen individuele betalingsregelingen.