Factuur en betalen

img

Opzet van factuur

img

Rekening hoger dan verwacht

img

Incasso en betalen

Veelgestelde vragen

  • Nee, je factuur moet je altijd in één keer betalen. Tele2 biedt geen individuele betalingsregelingen.

  • Jouw bewindvoerder, mentor, advocaat, budgetbeheerder of curator kan wijzigingen voor jou doorvoeren. Voor vragen kan hij of zij contact opnemen met onze klantenservice via 020-7544460.

    Alle wijzigingen en verzoeken moeten worden aangevraagd per email of post, waarbij een machtiging of beschikking moet worden toegevoegd. Dit kan gemaild worden naar schuldhulp@berichtvantele2.nl of per post verstuurd worden naar:
    Tele2
    t.a.v. Incasso
    Postbus 16272
    2500 BG Den Haag

  • Nee, je factuur moet je altijd direct betalen. Tele2 biedt geen individuele betalingsregelingen.

  • Je facturen vind je in MijnTele2.

  • Voorkom dat je wordt afgesloten en betaal je factuur direct via iDEAL.

  • Het factuurbedrag wordt binnen 3 dagen na de verzenddatum van de factuur van je rekening afgeschreven.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2