Factuur en betalen

img

Opzet van factuur

Opzet van factuur
img

Rekening hoger dan verwacht

Rekening hoger dan verwacht
img

Incasso en betalen

Incasso en betalen

Veelgestelde vragen

  • Het factuurbedrag wordt binnen 3 dagen na de verzenddatum van de factuur van je rekening afgeschreven.

  • Je facturen vind je in MijnTele2.

  • Voorkom dat je wordt afgesloten en betaal je factuur direct via iDEAL.

  • Jouw bewindvoerder, mentor, advocaat, budgetbeheerder of curator kan wijzigingen voor jou doorvoeren. Voor vragen kan hij of zij contact opnemen met onze klantenservice via 020-7544460.

    Alle wijzigingen en verzoeken moeten worden aangevraagd per email of post, waarbij een machtiging of beschikking moet worden toegevoegd. Dit kan gemaild worden naar schuldhulp@berichtvantele2.nl of per post verstuurd worden naar:

    Tele2
    t.a.v. Incasso
    Postbus 56
    2650 AB Berkel en Rodenrijs

  • Het Tele2 rekeningnummer voor je Thuisabonnement (Internet, Bellen en/of TV) is NL06 COBA 0637 0537 53 t.n.v. Tele2. Vermeld bij de betaling altijd je klantnummer en factuurnummer(s). Deze vind je terug op de factuur.

    Je kunt ook snel en makkelijk betalen via IDEAL.

  • We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid om het bedrag later te betalen. Je kunt bij ons uitstel van betaling aanvragen voor maximaal 20 kalenderdagen. We rekenen geen extra kosten voor het uitstellen of over het te betalen bedrag. Er gelden wel een paar voorwaarden:

    • Je moet het openstaande bedrag zelf op tijd handmatig overmaken
    • Je kunt maximaal één uitstel tegelijk aanvragen
    • Het incasseren van nieuwe rekeningen loopt door gedurende de periode van uitstel

    Je kunt uitstel van betaling aanvragen in MijnTele2.

    Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

  • Nee, je factuur moet je altijd in één keer betalen. Tele2 biedt geen individuele betalingsregelingen.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2