je abonnement bij Tele2
Je mobiele abonnement verlengen bij Tele2 is supersimpel.
Log in via MijnTele2 en check je persoonlijke aanbod.
Je mobiele abonnement verlengen bij Tele2 is supersimpel.
Log in via MijnTele2 en check je persoonlijke aanbod.
Toe aan iets nieuws? Verleng dan met een nieuwe telefoon.
Sim Only verlengen: geen gedoe en gewoon goedkoop.
Je abonnement verlengen bij Tele2 heeft de volgende voordelen:
Mag je verlengen? Dan kun je de keuze maken of je dat met of zonder telefoon doet. Ben je meer het type ‘geen gedoe & gewoon goedkoop’? Of wil je liever shinen met de nieuwste gadgets?
Als je telefoon het nog prima doet, dan kun je je abonnement verlengen met Sim Only. Maar maak je liever gebruik van de nieuwste features, dan kun je natuurlijk verlengen met telefoon!
Bekijk hier onze top telefoons.
Je wil natuurlijk graag weten wanneer je je abonnement mag verlengen, en ook tot wanneer je contract nog loopt. Dit kun je gemakkelijk zien in de MijnTele2 omgeving, in de MijnTele2 app en in de Verlengcheck op deze pagina.
Regel het zelf via Mijn Tele2 of bel met de Klantenservice (020-754 4444, of nummer 1200 als je al een mobiel nummer van Tele2 gebruikt).
Je kunt je abonnement 4 maanden voor het einde van je contract verlengen. Dit laten we je ook weten als je de MijnTele2 app opent, want dan zie je ons verlengaanbod. Wie weet hebben we een mooie deal voor je in petto!
Is je telefoon kapot of niet meer naar wens? Dan snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Je kunt eerder verlengen als:
Met eerder verlengen ga je een contract aan voor 24 maanden die ingaat ná afloop van je huidige contractperiode. Eenmalig betaal je € 71,12 voor het eerder verlengen en je vraagt dit aan door te bellen met de klantenservice
Ja, je abonnement loopt automatisch door als je niet verlengt of overstapt. Het abonnement is dan maandelijks opzegbaar.
Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft werken zoals je gewend bent. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt het automatisch door en wordt het maandelijks opzegbaar.
Misschien heb je een bestelling geplaatst die nog niet helemaal is verwerkt in ons systeem (bijvoorbeeld een extra internetbundel, of een upgrade of downgrade van je abonnement). Als dat het geval is, kun je het op een later tijdstip nog een keer proberen. Lukt het nog steeds niet? Kijk of onze chatbot je kan helpen of neem contact op met de klantenservice.