Verleng
je abonnement bij Tele2

Je mobiele abonnement verlengen bij Tele2 is supersimpel.
Log in via MijnTele2 en check je persoonlijke aanbod.

Verleng met telefoon

Toe aan iets nieuws? Verleng dan met een nieuwe telefoon.

Verleng met toestel

Verlengen met Sim Only

Sim Only: geen gedoe en gewoon goedkoop.

Verleng met Sim Only

Check of je kan verlengen

  1. Je gegevens
  2. Verificatie

Vul je mobiele nummer in en check of je vandaag nog kunt verlengen!

Er wordt een verificatiecode gestuurd naar het nummer dat je invult voor bevestiging.

Waarom verlengen bij Tele2?

Je abonnement verlengen bij Tele2 heeft de volgende voordelen:

Logo beste mobiele provider

Geen aansluitkosten

Geen aansluitkosten

Gratis nummerbehoud

Gratis nummerbehoud

Goedkoopste grote bundels

Goedkoopste grote bundels

Flexibele abonnementen

Flexibele abonnementen

Eenvoudig retourneren

Eenvoudig retourneren

Beste mobiele provider 2017, 2018 & 2019

Beste mobiele provider 2017, 2018, 2019 & 2020-2021

Verlengen: goed om te weten

Met of zonder telefoon?

Mag je verlengen? Dan kun je de keuze maken of je dat met of zonder telefoon doet. Ben je meer het type ‘geen gedoe & gewoon goedkoop’? Of wil je liever shinen met de nieuwste gadgets?

Als je telefoon het nog prima doet, dan kun je je abonnement verlengen met Sim Only. Maar maak je liever gebruik van de nieuwste features, dan kun je natuurlijk verlengen met telefoon!

Hoe lang nog, tot ik mag verlengen?

Je wil natuurlijk graag weten wanneer je je abonnement mag verlengen, en ook tot wanneer je contract nog loopt. Dit kun je gemakkelijk zien in de MijnTele2 omgeving, in de MijnTele2 app en in de Verlengcheck op deze pagina.

Nieuwe klant bij Tele2?

Ben je nog geen klant van Tele2, wil je je abonnement verlengen maar zie je bij ons een beter aanbod? Top! Wij regelen gratis en eenvoudig dat je je huidige mobiele nummer naar ons kunt meenemen. Zodat je verbonden blijft. Scheelt weer 581 berichtjes naar alle mensen in je contactenlijst.

Veelgestelde vragen

  • Hoe verleng ik mijn abonnement?

    Regel het zelf via Mijn Tele2 of bel met de Klantenservice (020-754 4444, of nummer 1200 als je al een mobiel nummer van Tele2 gebruikt).

  • Wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

    Je kunt je abonnement 4 maanden voor het einde van je contract verlengen. Dit laten we je ook weten als je de Mijn Tele2 app opent, want dan zie je ons verlengaanbod. Wie weet hebben we een mooie deal voor je in petto!

    Is je telefoon kapot of niet meer naar wens? Dan snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Je kunt eerder verlengen als:

    • Je huidige abonnement al 3 maanden of langer loopt
    • Je al je facturen hebt betaald
    • Je huidige abonnement niet eerder is begonnen omdat je de vorige keer ook eerder verlengde

    Met eerder verlengen ga je een contract aan voor 12 of 24 maanden die ingaat ná afloop van je huidige contractperiode. Eenmalig betaal je € 71,12 voor het eerder verlengen en je vraagt dit aan door te bellen met de klantenservice

  • Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

    Ja, je abonnement loopt automatisch door als je niet verlengt of overstapt. Het abonnement is dan maandelijks opzegbaar.

  • Mijn abonnement loopt af, maar ik wil nog niet verlengen. Wat gebeurt er dan?

    Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft werken zoals je gewend bent. Als je een abonnement hebt met telefoon die is afbetaald, dan worden alleen nog de abonnementskosten in rekening gebracht. Als je na afloop van je abonnement niet verlengt of overstapt, loopt het automatisch door en wordt het maandelijks opzegbaar.

  • Het lukt me niet om te verlengen, wat moet ik doen?

    Misschien heb je een bestelling geplaatst die nog niet helemaal is verwerkt in ons systeem (bijvoorbeeld een extra internetbundel, of een upgrade of downgrade van je abonnement). Als dat het geval is, kun je het op een later tijdstip nog een keer proberen. Lukt het nog steeds niet? Kijk of onze chatbot je kan helpen of neem contact op met de klantenservice.