Bestelling en installatie

img

Bestelling wijzigen

img

Installeren

img

Handleidingen en video's

Veelgestelde vragen

  • De tarieven voor Televisie, Internet en Bellen kun je vinden op deze pagina. Scroll verder naar beneden voor de tarieven.

  • Lees hier wat de reden kan zijn waarom een bestelling niet leverbaar is.

  • In je eigen MijnTele2 omgeving is het mogelijk om je thuispakket aan te passen. Zo kun je bijvoorbeeld TV Light omzetten in TV Basis, of een extra Interactieve TV-ontvanger of een extra zenderpakket bij bestellen. Wil je precies weten wat je allemaal zelf kunt wijzigen? Log dan in op MijnTele2.

  • Je kunt upgraden wanneer jij wilt. We kunnen dit direct voor je regelen. Check eerst via onze postcodecheck of deze snelheid mogelijk is op jouw adres. Wanneer je je abonnement upgrade naar 100 MB ga je opnieuw een contractsperiode aan.

  • Ja, dat is mogelijk. Je kunt dit aangeven tijdens je bestelling.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2