Televisie

img

Installeren

Installeren
img

Gebruiken

Gebruiken
img

Zenders

Zenders
img

Abonnement wijzigen

Abonnement wijzigen

Veelgestelde vragen

  • Er zijn diverse redenen waarom je geen of zwart beeld kunt hebben op je tv. Kijk hier wat je zelf kan doen om het probleem op te lossen.

  • Selecteer een programma in de TV-gids en druk op “OK”. Vervolgens kun je aangeven hoe vaak je deze opname wil herhalen. Kies tenslotte voor “Bevestigen”.

  • Ja, je kunt tegelijkertijd TV kijken en één ander programma opnemen.

  • Je kunt de functie ‘Kinderslot’ gebruiken om een toegangscontrole in te stellen. Hiermee beveilig je bepaalde zenders op je televisie met een pincode. Bij de eerste keer gebruik, moet je zelf een code instellen.

  • Er zijn diverse foutmeldingen die op kunnen treden. Kijk hier wat je bij welke foutmelding moet doen.

  • Per tv heb je een aparte tv-ontvanger nodig. Je kunt maximaal 2 tv-ontvangers aanvragen.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2