Abonnement wijzigen

img

Televisie

Televisie
img

Internet en Wifi

Internet en Wifi
img

Vaste telefonie

Vaste telefonie
img

Opzeggen

Opzeggen

Veelgestelde vragen

  • In je eigen MijnTele2 omgeving is het mogelijk om je thuispakket aan te passen. Zo kun je bijvoorbeeld TV Light omzetten in TV Basis, of een extra Interactieve TV-ontvanger of een extra zenderpakket bij bestellen. Wil je precies weten wat je allemaal zelf kunt wijzigen? Log dan in op MijnTele2.

  • Door het invullen van een formulier kun je jouw contract op naam van een nieuwe eigenaar zetten. Regel hier je contractovername.

  • Zeker! Al onze extra zenderpakketten zijn maandelijks opzegbaar.

  • Als je internet en televisie hebt kun je ook een belpakket nemen. Bekijk hier welke belpakketten we hebben en hoe je deze kunt aanvragen.

  • Jouw bewindvoerder, mentor, advocaat, budgetbeheerder of curator kan wijzigingen voor jou doorvoeren. Voor vragen kan hij of zij contact opnemen met onze klantenservice via 020-7544460.

    Alle wijzigingen en verzoeken moeten worden aangevraagd per email of post, waarbij een machtiging of beschikking moet worden toegevoegd. Dit kan gemaild worden naar schuldhulp@berichtvantele2.nl of per post verstuurd worden naar:

    Tele2
    t.a.v. Incasso
    Postbus 289
    2400 AG Alphen a/d Rijn

  • Ja, dat is mogelijk. Je kunt dit aangeven tijdens je bestelling.

  • Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je ons altijd even bellen op 020-754 4465.

  • Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. We helpen je graag met het afhandelen van het abonnement. Je kunt het abonnement kosteloos stopzetten of op naam van iemand anders laten zetten.

    Abonnement opzeggen of overnemen

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2