TELE2 KLANTVOORDEEL

Combineer meerdere Tele2 en T-Mobile Thuis abonnementen op één adres en ontvang heel veel voordeel! Je krijgt al voordeel als je twee mobiele abonnementen of één mobiel abonnement en een T-Mobile thuis abonnement combineert. Maar hoe zit het nou precies? Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen over Tele2 Klantvoordeel.

Wanneer krijg ik Klantvoordeel?

Je krijgt extra korting als je minimaal twee abonnementen aanmeldt voor Tele2 Klantvoordeel. Dat doe je via tele2.nl/klantvoordeel-activeren
of MijnTele2. Supermakkelijk!

Er kunnen maximaal zes mobiele abonnementen van Tele2 en één abonnement bij T-Mobile Thuis
op hetzelfde adres geregistreerd staan voor Klantvoordeel.

Verschillende soorten voordelen

Met Tele2 Klantvoordeel kun je meerdere mobiele Tele2 abonnementen met elkaar combineren voor extra GB’s. Maar ook een combinatie van je mobiele Tele2 abonnement met T-Mobile Thuis geeft extra voordelen.

Tele2 mobiel met T-Mobile Thuis

Tele2 mobiel abonnement
+ T-Mobile Thuis

Bijvoorbeeld een mobiel abonnement met 7GB data en internet van T-Mobile Thuis.

Voordelen per maand op jouw adres:

  • + 3GB extra data bij je 7GB databundel
  • € 5 korting T-Mobile Thuis
Meerdere Tele2 abonnementen

Twee of meer mobiele abonnementen van Tele2

Bijvoorbeeld een limited databundel van 2GB en een limited databundel van 10GB

Voordelen per maand op jouw adres:

  • + 1GB extra data bij je 2GB databundel
  • + 5GB extra data bij je 10GB databundel
Twee keer Tele2 mobiel met T-Mobile Thuis

Tele2 mobiel + Tele2 mobiel
+ T-Mobile Thuis

Bijvoorbeeld twee mobiele abonnementen van Tele2 met 1GB en 5GB data in combinatie met internet van T-Mobile Thuis.

Voordelen per maand op jouw adres:

  • + 1GB extra data bij je 1GB databundel
  • + 3GB extra data bij je 5GB databundel
  • € 5 korting T-Mobile Thuis
Tele2 mobiel en T-Mobile Thuis

Tele2 mobiel + Tele2 mobiel
+ T-Mobile Thuis

Bijvoorbeeld twee mobiele abonnementen van Tele2 met 20GB en 5GB data in combinatie met internet van T-Mobile Thuis.

Voordelen per maand op jouw adres:

  • + 5GB extra data bij je 20GB databundel
  • + 3GB extra data bij je 5GB databundel
  • € 5 korting T-Mobile Thuis
Wil je precies weten welke voordelen bij jouw abonnementen gelden? Log in op MijnTele2 of check de actievoorwaarden.
* 0GB en Unlimited abonnementen krijgen geen extra data

Verandering doorgeven

Als je het mobiele abonnement bij Tele2 en of abonnement bij T-Mobile Thuis wijzigt, kunnen de klantvoordelen wijzigen of vervallen.

wijziging klantvoordeel

Extra abonnement toevoegen
Nog iemand in je huishouden die gebruik wil maken van Klantvoordeel? Join the party! Meld de abonnementen aan via tele2.nl/klantvoordeel-activeren of MijnTele2 en nodig ze uit voor Klantvoordeel! Iedereen die is uitgenodigd ontvangt een sms om ook dat abonnement aan te melden.

Bundelwijziging
Het kan voorkomen dat je binnen je contractperiode je databundel verhoogt of verlaagt. Let er dan wel op dat je Klantvoordeel ook kan veranderen.
Alleen abonnementen met een beperkte databundel, zoals 5GB of 10GB, krijgen extra data. Een abonnement met 0GB of een Unlimited abonnement krijgt geen extra data, maar telt wel mee op hetzelfde adres om het andere abonnement voordeel te geven.

huishouden klantvoordeel

Adreswijziging
Bij een adreswijziging word je automatisch afgemeld voor Klantvoordeel. Je kunt Klantvoordeel gewoon opnieuw aanvragen voor het nieuwe adres.

Verlenging
Verlengt iemand op jouw adres zijn of haar contract en geeft diegene aan dat er meerdere Tele2 of T-Mobile abonnementen zijn? Dan wordt Klantvoordeel automatisch aan het contract toegevoegd. Iedereen ontvangt een sms’je met die info.

Afmelding
Zolang er twee abonnementen gebruikmaken van Klantvoordeel, is er niks aan de hand. Minimaal twee mobiele Tele2 abonnementen, of een mobiel Tele2 abonnement en een T-Mobile Thuis abonnement op hetzelfde adres zijn nodig om Klantvoordeel te ontvangen.

Veelgestelde vragen

  • Nee, maar je bent er bijna. Beide abonnementen moet je los aanmelden. We melden je Tele2 abonnement automatisch aan. Moet je wel even bij het bestellen aangegeven dat er al een abonnement op hetzelfde adres is. Het T-Mobile Thuis abonnement kun je aanmelden via My T-Mobile of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren.

  • Nope. De voordelen gelden alleen als beide mobiele abonnementen van hetzelfde merk zijn. Of als je combineert met een abonnement van T-Mobile Thuis.

  • Als je door Klantvoordeel 1GB of 3GB extra data krijgt, dan kun je dit gebruiken in Nederland en de hele EU. Maar als je door Klantvoordeel 5GB extra data ontvangt in Nederland, krijg je 2GB extra data in de hele EU.

  • Ja hoor! Er kunnen maximaal zes mobiele abonnementen worden gecombineerd met een Thuis abonnement.

  • Je kan ook met je mobiele abonnement van Tele2 voordeel krijgen met Klantvoordeel, zolang je deze blijft combineren met het abonnement van T-Mobile Thuis.

  • T-Mobile heeft wettelijk jouw officiële toestemming nodig om voordeel te geven. Daarom moet elk abonnement los worden aangemeld voor Klantvoordeel. Als je bij het bestellen van het Thuis abonnement aangeeft dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, is het Thuis abonnement automatisch aangemeld. Daarna moet je dus nog wel je mobiele abonnement aanmelden in My T-Mobile of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je beide abonnementen alsnog aanmelden in My T-Mobile of via t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren.

  • Yep, zolang het abonnement voor Internet en TV is aangemeld voor Klantvoordeel en gecombineerd wordt met een mobiel abonnement. Verander je wat in het abonnement voor Internet en TV, dan kunnen de voordelen veranderen. Dit is afhankelijk van de actievoorwaarden voor Klantvoordeel die dan gelden.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2