Mobiel

img

Factuur en betalen

Factuur en betalen
img

Abonnement

Abonnement
img

Verlengen

Verlengen
img

Simkaart

Simkaart
img

Telefoon

Telefoon
img

Gegevens wijzigen

Gegevens wijzigen
img

Bestelling

Bestelling
img

Buitenland

Buitenland

Hierover nemen klanten nu contact op:

  • We hebben alles over je factuur voor je op een rijtje gezet. Wil je meer weten over het betalen van je factuur? Of over de verschillende kosten die je ziet op je factuur? Of wil je uitleg over de verschillende facturen?

  • Bekijk alle informatie over bestelling en bezorging bij mobiele abonnementen, Sim Only of verlenging. Wil je meer informatie over de levertijd van een telefoon? Bekijk dan onze pagina over levertijden.

  • Activeer je simkaart snel zelf via MijnTele2.

  • Bekijk wat je moet doen als je mobiele abonnement is geblokkeerd door bijvoorbeeld een betalingsachterstand.

Waar wacht je op?
Download 'm nu!
MijnTele2 app

We zijn het beste bereikbaar tussen 12:00 en 17:00 uur.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 18:00
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2