Mobiel

img

Factuur en betalen

img

Abonnement

img

Verlengen

img

Simkaart

img

Telefoon

img

Gegevens wijzigen

img

Bestelling

img

Buitenland

Hierover nemen klanten nu contact op:

  • We hebben alles over je factuur voor je op een rijtje gezet. Wil je meer weten over het betalen van je factuur? Of over de verschilende kosten die je ziet op je factuur? Of wil je uitleg over de verschillende facturen?

  • Bekijk alle informatie over bestelling en bezorging bij mobiele abonnementen, Sim Only of verlenging. Wil je meer informatie over de levertijd van een telefoon? Bekijk dan onze pagina over levertijden.

  • Activeer je simkaart snel zelf via MijnTele2.

  • Bekijk wat je moet doen als je mobiele abonnement is geblokkeerd door bijvoorbeeld een betalingsachterstand.

Waar wacht je op?
Download 'm nu!
MijnTele2 app

Chatbot

Bellen


ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers