Internet en wifi

img

Installeren

Installeren
img

Wifi

Wifi
img

Probleem oplossen

Probleem oplossen
img

Veiligheid

Veiligheid
img

Abonnement wijzigen

Abonnement wijzigen

Veelgestelde vragen

  • Ga naar https://www.tele2.nl/webmail/ en log in.


  • Hier vind je alles over webmail en het instellen hiervan.

  • De internetsnelheid die je bij Tele2 ontvangt, maar ook bij andere internetproviders, is afhankelijk van verschillende factoren. Je kunt verschillende stappen volgen om je internetsnelheid te verbeteren.

  • Je kunt upgraden wanneer jij wilt. We kunnen dit direct voor je regelen. Check eerst via onze postcodecheck of deze snelheid mogelijk is op jouw adres. Wanneer je je abonnement upgrade naar 100 MB ga je opnieuw een contractsperiode aan.

  • Wanneer je lekker op het internet aan het surfen bent, is het natuurlijk fijn als je er van verzekerd bent dat je dit veilig kunt doen. Lees wat jij kunt doen om veilig te internetten.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2