Alles over je bestelling
Alles wat je wilt weten over bestellen bij Tele2. Maak een bezorgafspraak, bekijk de status van je bestelling, vraag nummerbehoud aan of annuleer je bestelling.
Direct regelen
Status van je Tele2 bestelling
Heb je een bestelling geplaatst en wil je weten wat de status is? Voer een aantal gegevens in en wij zoeken 'm voor je op.
Handig om te lezen
Veelgestelde vragen over bestellen
-
Wat is de thuiskopieheffing?
Vanaf 1 januari 2013 heeft het Ministerie van Justitie & Veiligheid bepaald dat er een eenmalige thuiskopieheffing betaald dient te worden. Dit moet betaald worden over onder andere tablets en smartphones/telefoons met muziekspelers. De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, betaalt eenmalig de thuiskopieheffing.
Vanaf 1 januari 2023 gelden deze heffingen:
incl btw excl btw Telefoon € 6,41 € 5,30 Tablet € 3,15 € 2,60 Chromebook € 3,15 € 2,60 Smartwatch € 0,48 € 0,40 -
Kan ik een Tele2 abonnement bestellen als ik nog geen 18 ben?
Wil je een Tele2 abonnement aanvragen? Dan moet je minstens 18 jaar oud zijn. Ben je nog geen 18? Dan heb je akkoord nodig van jouw ouders of voogd. De bestelling moet worden geplaatst op de naam van deze ouder/voogd. Ook het rekeningnummer moet dan van je ouder/voogd zijn. Want wij kunnen alleen afschrijven van een rekeningnummer van een meerderjarige.
-
Wat zijn aansluitkosten?
Bij een nieuw contract betaal je vaak aansluitkosten. Op je eerste factuur staan deze vermeld onder ‘kortingen/overige kosten’.
-
Kan ik een abonnement bestellen met een buitenlands rekeningnummer?
Ook met een buitenlands rekeningnummer kun je een Tele2 abonnement aangaan. Het moet wel een IBAN-rekeningnummer zijn. Je kunt dan géén abonnement met toestel nemen. Je kunt een buitenlands rekeningnummer opgeven wanneer je voor het aangaan van een abonnement telefonisch met ons contact opneemt. We vragen je dan om ons de volgende documenten toe te sturen:
buitenlandse bankpas
geldige legitimatie
BRP-uittreksel (niet ouder dan 1 week), waarin staat dat je minimaal 6 maanden ingeschreven bent in Nederland.
Meer informatie:
- In sommige gemeenten staat de inschrijfdatum niet vermeld in het standaard uittreksel. In dat geval heb je een aanvullende verklaring van de gemeente nodig.
- De kosten voor het opvragen van een uittreksel worden niet door Tele2 vergoed.
- Een uittreksel voor niet-ingezetenen wordt niet geaccepteerd.
-
Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
In de Tele2 app wijzig je makkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact op met ons op.