Bestelling

Alles over je bestelling

Alles wat je wilt weten over bestellen bij Tele2. Maak een bezorgafspraak, bekijk de status van je bestelling, vraag nummerbehoud aan of annuleer je bestelling.

Status van je Tele2 bestelling

Heb je een bestelling geplaatst en wil je weten wat de status is? Voer een aantal gegevens in en wij zoeken 'm voor je op.

Veelgestelde vragen over bestellen

  • Vanaf 1 januari 2013 heeft het Ministerie van Justitie & Veiligheid bepaald dat er een eenmalige thuiskopieheffing betaald dient te worden. Dit moet betaald worden over onder andere tablets en smartphones/telefoons met muziekspelers. De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, betaalt eenmalig de thuiskopieheffing.

    Vanaf 1 januari 2023 gelden deze heffingen:

       incl btw
     excl btw
     Telefoon  € 6,41  € 5,30
     Tablet  € 3,15  € 2,60
     Chromebook  € 3,15  € 2,60
     Smartwatch  € 0,48  € 0,40
  • Wil je een Tele2 abonnement aanvragen? Dan moet je minstens 18 jaar oud zijn. Ben je nog geen 18? Dan heb je akkoord nodig van jouw ouders of voogd. De bestelling moet worden geplaatst op de naam van deze ouder/voogd. Ook het rekeningnummer moet dan van je ouder/voogd zijn. Want wij kunnen alleen afschrijven van een rekeningnummer van een meerderjarige.

  • Bij een nieuw contract betaal je vaak aansluitkosten. Op je eerste factuur staan deze vermeld onder ‘kortingen/overige kosten’.

  • Ook met een buitenlands rekeningnummer kun je een Tele2 abonnement aangaan. Het moet wel een IBAN-rekeningnummer zijn. Je kunt dan géén abonnement met toestel nemen. Je kunt een buitenlands rekeningnummer opgeven wanneer je voor het aangaan van een abonnement telefonisch met ons contact opneemt. We vragen je dan om ons de volgende documenten toe te sturen:

    • buitenlandse bankpas

    • geldige legitimatie

    • BRP-uittreksel (niet ouder dan 1 week), waarin staat dat je minimaal 6 maanden ingeschreven bent in Nederland.
      Meer informatie:
      - In sommige gemeenten staat de inschrijfdatum niet vermeld in het standaard uittreksel. In dat geval heb je een aanvullende verklaring van de gemeente nodig.
      - De kosten voor het opvragen van een uittreksel worden niet door Tele2 vergoed.
      - Een uittreksel voor niet-ingezetenen wordt niet geaccepteerd.

  • In de Tele2 app wijzig je makkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact op met ons op.

Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30 (feestdagen: gesloten)

Bekijk telefoonnummers

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Chatbot

Vraag het aan Tara. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over.

Start de chat