Abonnement: Tele2 is nu Odido
Alles over je Tele2 abonnement
Heb jij een mobiel abonnement bij Tele2? Tele2 is nu Odido geworden. Geen zorgen, aan je abonnement is niets veranderd. Je behoudt dezelfde voorwaarden die je al had, alleen heten we nu Odido. Ben je op zoek naar informatie over het verlengen van je abonnement, het wijzigen van je abonnement of het wijzigen van je gegevens? Klik op de items hieronder om informatie daarover te bekijken bij Odido.
Direct regelen
Odido app
De Tele2 app is nu de Odido app. In de Odido app fix je extra bundels, pas je je gegevens aan en verleng je binnen no time je abonnement. Al je Odido zaken regel je in de app.
Nummerbehoud
Heb je een nieuw mobiel abonnement met of zonder telefoon besteld? En wil je je eigen telefoonnummer behouden? Kies dan voor nummerbehoud.
Overstappen naarOdido
Wil je overstappen naar ons? Dat is hartstikke makkelijk. Laat je gegevens achter en tegen de tijd dat je contract afloopt doen we je een mooi aanbod.
Handig om te lezen
Wil je meer weten over een van onderstaande onderwerpen? Klik op het item om de pagina hierover te bekijken bij Odido.
Veelgestelde vragen
-
Wat is Odido?
Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als Tele2. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je bent gewend van Tele2.
-
Wat verandert er voor mij als Tele2 klant?
Helemaal niks! Je abonnement, tarieven en voorwaarden blijven hetzelfde. Alleen de naam verandert van Tele2 naar Odido. En je kunt nu ook naar de Odido Shops.
-
Waar kan ik nu mijn abonnement verlengen?
Dat doe je makkelijk zelf in Mijn Odido. Natuurlijk kun je ook 1 van de Odido Shops binnenlopen of even bellen met Odido Service.
-
Hoe kan ik nu mijn abonnement aanpassen?
Dat doe je makkelijk zelf in Mijn Odido. Natuurlijk kun je ook 1 van de Odido Shops binnenlopen of even bellen met Odido Service.