Overstappen

Overstappen naar Tele2 Met scherpe deals én nummerbehoud

Overstappen naar ons? Dat is hartstikke makkelijk. En je kunt gewoon je eigen nummer houden. Laat je gegevens achter en tegen de tijd dat je contract afloopt doen we je een mooi aanbod. Dan zit jij straks met een schandalig scherp abonnement mét toptelefoon op de eerste rij. Tot die tijd houden we je op de hoogte van alle leuke updates bij Tele2.

Meer weten Wil jij meer weten over Tele2 Mobiel? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.


Mobiel


* verplichte velden

Daarom stap je over naar Tele2

Bundels aanpassen

Data of belminuten tekort? Gratis aanpassen!

Bij Tele2 kun je op elk moment je bundels verhogen of teruggaan naar je originele bundel.

Altijd een abonnement voor jou

Voor ieder wat wils

Of je nu een echte smartphone-junkie bent of bijna nooit op je telefoon kijkt, bij Tele2 vind je het telefoonabonnement dat bij jou past.

Razendsnel internet

Razendsnel internet

Je kunt rekenen op een razendsnelle 4G-verbinding met internet voor een genadeloos lage prijs.

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen?

    Dit regel je makkelijk zelf via de MijnTele2 omgeving en de MijnTele2 app. Daar kun je bundels veranderen en aanvullende bundels kopen.

  • Kan ik mijn abonnement afkopen?

    Ja, dat kan. Hiervoor betaal je wel een afkoopsom. Neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers weten hoeveel het afkopen van je abonnement kost.

  • Hoe kan ik nummerbehoud aanvragen?

    Je vraagt nummerbehoud aan als je overstapt naar een andere provider en je jouw telefoonnummer wilt meenemen. Tijdens het afsluiten van je nieuwe abonnement kun je dan nummerbehoud aanvragen. Je moet dan een paar gegevens doorgeven, zoals:

    • Je telefoonnummer
    • Je huidige provider
    • Je klantnummer
    • De einddatum van je contract

    Daarna regelen de providers onderling dat je nummer op het juiste moment wordt overgezet. Is de aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd? Dat betekent dan ook dat je abonnement bij de vorige provider automatisch is opgezegd. Dit hoef je dus niet meer zelf te doen. Handig, toch? Lees meer op de pagina over nummerbehoud.

  • Kan ik mijn abonnement tijdelijk opzeggen of pauzeren?

    Je kunt je abonnement niet tijdelijk opzeggen of pauzeren. Wel kun je kleinere bundels nemen, zodat je telefoonrekening lager is.

  • Hoe kan ik het abonnement opzeggen bij een overlijden?

    Dit nemen we je graag uit handen. Regel het online of neem contact op met onze klantenservice via 020-754 4444. Dan zorgen we samen ervoor dat het abonnement wordt opgezegd.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.
Wil je liever mailen? Gebruik dan ons contactformulier.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2