Heb je een minder goede dekking op ons mobiele netwerk? Misschien is er een storing of zijn er geplande werkzaamheden bij jou in de buurt. Zijn er geen meldingen op jouw locatie? Check dan je telefoon, of meld een probleem.

Heb je een probleem met je wifi, tv of vaste telefoon? Kijk dan of er storingen zijn bij Tele2 Thuis.

Veelgestelde vragen

Expand All Items

  • Ik heb problemen met mijn netwerk, waar kan ik dit melden?

    Heb je een minder goede dekking op ons mobiele netwerk? Wat vervelend. Check eerst je telefoon, of meld een probleem.

  • Ik heb een storing gehad. Kan ik compensatie krijgen?

    Om te weten of je recht hebt op compensatie, kun je contact opnemen met de Klantenservice.

  • Hoe weet ik of er werkzaamheden zijn?

    We maken gebruik van het netwerk van T-mobile. Vul in de dekkingskaart je adresgegevens in, om te zien of er op dit moment, of in de toekomst, werkzaamheden gepland staan voor jouw adres. T-Mobile maakt onderscheid tussen twee verschillende werkzaamheden:

    • Verstoringen naar aanleiding van werkzaamheden
    • Storingen

    Bij iedere werkzaamheid laten wij je weten wat je kan verwachten tijdens deze werkzaamheden. Er wordt hierbij onderscheid gemaakt tussen 2G, 3G en 4G. Dit houdt in dat met een impact van 2G, het kan voorkomen dat je tijdelijk geen gesprekken kan voeren. De impact van 3G heeft invloed op gesprekken voeren en op het internet. Zijn we met 4G bezig, dan heeft dit alleen invloed op je internet.

    Bij geplande werkzaamheden, proberen we het zo aangenaam mogelijk voor je te maken. Zo zorgen we ervoor dat je op een andere zendmast wordt overgezet. Dit houdt in dat de impact voor jou zo beperkt mogelijk blijft. We zorgen ervoor dat je zo goed mogelijk kan blijven bellen en internetten.