Gegevens wijzigen

img

Gegevens wijzigen

img

Verhuizing doorgeven

img

Opzeggen

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen?

    Je kunt heel gemakkelijk het wachtwoord aanpassen.

    • Ga naar MijnTele2 en login met je huidige gebruikersnaam en wachtwoord.
    • Je gebruikersnaam is het deel van je tele2 e-mailadres (voor @tele2.nl/@zonnet.nl/@versatel.nl).
    • Onder profielgegevens kun je vervolgens kiezen voor Wachtwoord wijzigen.

    Let op: Je Tele2 e-mailadres gebruik je voor je webmail en je MijnTele2 omgeving van je thuispakket. Als je het wachtwoord aanpast, is het dus voor beide omgevingen veranderd.

  • Hoe kan ik overstappen van bank?

    Omdat wij een buitenlands rekeningnummer hebben, wordt een wijzging van rekeningnummer niet doorgegeven via je nieuwe bank. Het is dus belangrijk om de wijziging altijd zelf aan ons door te geven.

  • Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten.

    Ben je je gebruikersnaam vergeten? Vraag hier je gebruikersnaam op.

    Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze hier opvragen.

  • Hoe werkt het checken van je actuele verbruik in MijnTele2?

    Als je bent ingelogd in MijnTele2, volg je onderstaande stappen:

    • Kies onder Rekening Online voor Verbruiksdetails.
    • Kies voor niet gefactureerd en filter eventueel op datum, prijs en gespreksduur.
    • Bekijk je actuele verbruik.
  • Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?

    Meer informatie over het doorgeven van een verhuizing kun je hier vinden.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2