Verhuizing doorgeven

Verhuizing doorgeven

Het is mogelijk om je huidige thuis abonnement bij Tele2 mee te verhuizen naar je nieuwe adres. We vertellen je hieronder wat je hiervoor moet doen. Wil je dat het contract op hetzelfde adres blijft en dat iemand anders dus van jou je abonnement overneemt? Je kunt dit regelen via een contractovername.

Hoe werkt het?

 

  • Check of je abonnement ook beschikbaar is op je nieuwe adres via de postcodecheck.
  • Geef je verhuizing gemakkelijk aan ons door via 020-754 4465.
  • Wil je internet sneller dan 20 mb/s op je nieuwe adres? Dan is
    T-Mobile Thuis iets voor jou.

 

Wat doet Tele2?

Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op het nieuwe adres wordt geactiveerd. De oplevering duurt ongeveer 3 weken. Je gegevens worden gewijzigd in de administratie van Tele2. We brengen € 30 aansluitkosten in rekening. Op je nieuwe adres ga je een nieuw jaarcontract aan en je ontvangt nieuwe apparatuur. Je ontvangt een retourdoos zodat je je apparatuur behorende bij je abonnement op je oude adres naar ons kunt terugsturen.

Neem even contact met ons op om je verhuizing door te geven. Bel hiervoor naar 020-754 4465.

Verhuisdozen

Een verhuizing naar het buitenland / Move abroad

Verhuis je naar het buitenland en wil je het abonnement opzeggen?

Klik dan op de button om dit aan ons door te geven. We sturen je een bevestiging zodra de opzegging verwerkt is.

PAST HET TOCH
NIET BIJ JOU?

Sinds begin 2019 werken Tele2 en T-Mobile samen en kan je ook gebruik maken van de diensten van T-Mobile Thuis. Hiermee bieden we je hogere snelheden, glasvezel, extra pakketten en veel voordeel in combinatie met T-Mobile mobiel. Jij hebt de keus.

  • Supersnel internet tot 1Gb/s
  • Extra voordeel in combinatie met T-Mobile Mobiel
  • Maximale internet snelheid op jouw adres voor € 25*
    *in combinatie met T-Mobile Unlimited Mobiel
T-Mobile Thuis
DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel hier je vraag. Tara staat je graag te woord! Geen wachttijd én supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2
Chatbot

Vraag het aan Tara. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over.

Start de chat