Verhuizing doorgeven

Verhuizing doorgeven

Het is mogelijk om je huidige thuis abonnement bij Tele2 mee te verhuizen naar je nieuwe adres. We vertellen je hieronder wat je hiervoor moet doen. Wil je dat het contract op hetzelfde adres blijft en dat iemand anders dus van jou je abonnement overneemt? Je kunt dit regelen via een contractovername.

Hoe werkt het?

  • Geef je verhuizing gemakkelijk aan ons door. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice op 020-754 4444.
  • Wil je internet sneller dan 20 mb/s op je nieuwe adres? Dan is
    Internet + TV van Odido iets voor jou.

Wat doet Tele2?

Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op het nieuwe adres wordt geactiveerd. De oplevering duurt ongeveer 3 weken. Je gegevens worden gewijzigd in de administratie van Tele2. Op je nieuwe adres ga je een nieuw jaarcontract aan en je ontvangt nieuwe apparatuur.

Neem contact met ons op om je verhuizing door te geven. Bel hiervoor naar 020-754 4444.

Verhuisdozen

Een verhuizing naar het buitenland / Move abroad

Verhuis je naar het buitenland en wil je het abonnement opzeggen?

Klik dan op de button om dit aan ons door te geven. We sturen je een bevestiging zodra de opzegging verwerkt is.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 17:30
za + zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2