Abonnement kosteloos stopzetten
We beëindigen het volledige Thuis abonnement (internet, tv, telefonie etc) en vragen niet om een extra betaling.
Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Dit is een zware, verdrietige periode waarin je waarschijnlijk veel moet regelen. We helpen je graag met het afhandelen van het Tele2 Thuis abonnement. Zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken.
We beëindigen het volledige Thuis abonnement (internet, tv, telefonie etc) en vragen niet om een extra betaling.
We zetten het Thuis abonnement op naam van jezelf (of iemand anders). Zo kun je, als je dat wilt, het abonnement en telefoonnummer blijven gebruiken. Dit noemen we contractovername.
Wij werken samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je de informatie doorgeeft voor het Tele2 Thuis abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Als je de knop hieronder gebruikt, wordt dit kosteloos voor je geregeld.
Regel het online via dit formulier of bel met onze klantenservice via 020-754 4444. Onze medewerker kan, als je dat wilt, het abonnement samen met je opzeggen of deze overzetten op een andere naam. Sterkte.
Op verschillende manieren. De Tele2 Community is de plek voor al je vragen en opmerkingen. Tip: check met de zoekfunctie of iemand anders jouw vraag al een keer heeft gesteld. Wie weet heb je dan meteen het antwoord op je vraag! Staat je vraag er niet tussen of wil je een abonnement wegens overlijden opzeggen? Bel dan onze klantenservice via 020-754 4444.
Binnen 5 werkdagen zal het abonnement worden opgezegd en krijg je een bevestiging via Closure. Mocht het langer duren nemen wij met jou contact op.
Zodra het abonnement is beëindigd krijg je een retourdoos toegestuurd. Hiermee kun je gratis alles wat nog retour moet terugsturen.
Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.