Opzeggen bij overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Dit is een zware, verdrietige periode waarin je waarschijnlijk veel moet regelen. We helpen je graag met het afhandelen van het Tele2 Thuis abonnement. Zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken.

Abonnement kosteloos stopzetten

We beƫindigen het volledige Thuis abonnement (internet, tv, telefonie etc) en vragen niet om een extra betaling.

Kosteloos op naam van iemand anders laten zetten

We zetten het Thuis abonnement op naam van jezelf (of iemand anders). Zo kun je, als je dat wilt, het abonnement en telefoonnummer blijven gebruiken. Dit noemen we contractovername.

Closure

Tele2 werkt samen met Closure

Wij werken samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als je de informatie doorgeeft voor het Tele2 Thuis abonnement, kun je meteen ook eenvoudig andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Als je de knop hieronder gebruikt, wordt dit kosteloos voor je geregeld.

Veelgestelde vragen

  • Regel het online via dit formulier of bel met onze klantenservice via 020-754 4444. Onze medewerker kan, als je dat wilt, het abonnement samen met je opzeggen of deze overzetten op een andere naam. Sterkte.

  • Op verschillende manieren. De Tele2 Community is de plek voor al je vragen en opmerkingen. Tip: check met de zoekfunctie of iemand anders jouw vraag al een keer heeft gesteld. Wie weet heb je dan meteen het antwoord op je vraag! Staat je vraag er niet tussen of wil je een abonnement wegens overlijden opzeggen? Bel dan onze klantenservice via 020-754 4444.

  • Binnen 5 werkdagen zal het abonnement worden opgezegd en krijg je een bevestiging via Closure. Mocht het langer duren nemen wij met jou contact op.

  • Nee, dit hoeft niet. Je kunt de apparatuur inleveren bij het dichtsbijzijnde recyclepunt/milieustraat. Scheelt weer voor jou en het milieu.