Internet, Bellen en TV opzeggen

Je wilt je Tele2 Internet, TV of vaste telefonie abonnement opzeggen? Jammer! We zien je graag als klant en willen je daarom een mooi nieuw aanbod doen. Toch je Tele2 abonnement opzeggen? Dan respecteren wij dat. Opzeggen gaat het makkelijkst door telefonisch contact met ons op te nemen.

Telefonisch opzeggen

Wil je direct opzeggen of ben je benieuwd naar de nieuwe aanbieding die wij je kunnen doen? Bel ons op telefoonnummer 020-754 4465. Kies de optie ‘TV of internet abonnement’. We helpen je direct verder.

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00
Zaterdag tussen 9:00 en 18:00

Online opzeggen

Regel gemakkelijk je opzegging online. Vul via onderstaande button het opzegformulier in. We nemen je opzegging zo snel mogelijk in behandeling. We zullen je proberen te bellen, houd er rekening mee dat we dit via een afgeschermd nummer doen. Als we je niet te pakken krijgen, wordt de opzegging alsnog doorgevoerd. Je opzegging is pas succesvol ingestuurd wanneer je een bevestiging van ons hebt ontvangen. Wil je meteen opzeggen, neem dan telefonisch contact op: 020-754 4465.

Een overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Dit is een zware, verdrietige periode waarin je waarschijnlijk veel moet regelen. We helpen je graag met het afhandelen van het Tele2 abonnement. Zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken. We beëindigen het abonnement en het telefoonnummer wordt onbruikbaar. Wij vragen niet om een extra betaling.

Een verhuizing naar het buitenland / Move abroad

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? Bel ons op telefoonnummer 020-754 4465. Kies de optie ‘TV of internet abonnement’. We helpen je direct verder.

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00
Zaterdag tussen 9:00 en 18:00

Heb je nog andere vragen?

  • Wat is de opzegtermijn?

    Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je ons altijd even bellen op 020-754 4465.

  • Waar vind ik de einddatum van mijn contract?

    Deze kun je vinden in MijnTele2 onder ‘Mijn Producten’. Maar we informeren jou telefonisch ook graag over de einddatum van je abonnement. Je kunt ons hierover bellen op het telefoonnummer 020-754 4465.

  • Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Kan ik wel al opzeggen?

    Dat kan, maar houd wel rekening met een afkoopsom die je in 1 keer moet betalen

  • Kan ik mijn opzegging ook online doorgeven?

    Het is op dit moment niet mogelijk om online een opzegging door te geven. Je kunt dit wel doorgeven door te bellen naar: 020-754 4465. Kies de optie ‘TV of internet abonnement’. We helpen je direct verder.

  • Ontvang ik een bevestiging van de opzegging?

    Ja, je ontvangt per e-mail van ons een bevestiging.

  • Kan ik mijn vaste nummer ook meenemen naar een andere aanbieder?

    Dat kan uiteraard, echter adviseren we je om dit bij de aanvraag bij een nieuwe aanbieder altijd vooraf aan te geven.

  • Waar kan ik mijn apparatuur naar toe sturen?

    Wij willen onze mooie apparatuur echt heel graag terug ontvangen van je. Hoe je dat kunt doen, lees je hier.

  • Kan ik mail e-mailadres blijven gebruiken als ik mijn abonnement opzeg?

    Je kunt je e-mailadres blijven gebruiken als je je diensten bij ons opzegt.

  • Ik wil TV of vaste telefonie opzeggen, maar mijn internet behouden. Kan dit?

    Ja, dit is mogelijk indien je contractperiode is verlopen.

De voordelen van Tele2
nog even op een rijtje
  • Aantrekkelijke Alles in 1 abonnementen
    Bij Tele2 profiteer je van snel internet, bellen en televisie kijken tegen een lage prijs!
  • Ziggo Sport Totaal en andere Extra Pakketten zijn nu maandelijks opzegbaar!
    De beste entertainment zie je met een Extra Pakket.
  • Gratis 15 HD zenders in je TV pakket
    Haarscherpe beeldkwaliteit, levendige kleuren en spraakmakend mooi geluid; Dat is HDTV.
  • Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers voor een vast bedrag per maand
    Bellen naar hartelust, zonder onverwachte kosten achteraf.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2