0 Actuele storingen & meldingen
We adviseren je om je modem 30 seconden van de stroom te halen. Daarnaast raden we je aan om een andere kabel aan te sluiten tussen het modem en je vaste toestel. Heb je nog een ander toestel in huis liggen of kan je er eentje lenen? Probeer dit toestel eens. Werkt het dan wel, dan is er iets mis met je toestel. Werkt het ook niet, dan is er iets anders aan de hand.
Bekijk eventueel met dit stappenplan of alle kabels en de apparatuur op de juiste manier aangesloten zijn. Om te controleren of alles correct geïnstalleerd is kan de virtuele assistent onderaan deze pagina je ook verder helpen.
Is het probleem na bovenstaande stappen niet opgelost? Neem dan contact met ons op. Je kunt ons bijvoorbeeld chatten.
Er kunnen ook een aantal apparaten zijn die de ontvangst van de vaste telefonie kunnen verstoren. Dit noemen wij stoorzenders. Apparaten die onder stoorzenders vallen, zijn:
Heb je een van deze apparaten dicht in de buurt van de telefoon en modem staan? Verplaats of verwijder deze om te kijken of dit je verbinding verbetert.
Het kan voorkomen dat er een algemene storing is waardoor je Internet, Bellen en/of Televisie dienst niet goed werkt. Je kunt hiervoor het actuele informatie gedeelte van het forum bekijken. Op het moment dat er een algemene storing is dan wordt er bij actuele informatie een melding over geplaatst. Dit betekent dat de storing bij Tele2 bekend is en er alles aan wordt gedaan om het probleem z.s.m. te verhelpen. In dit geval hoef je geen contact op te nemen met de klantenservice of hierover een topic aan maken op het forum. Zodra er een oplossing of meer informatie over de storing bekend is wordt dit bij het bericht in actuele informatie geplaatst.