Internet, Bellen en TV opzeggen

Je wilt je Tele2 Internet, TV of vaste telefonie abonnement opzeggen? Jammer! We zien je graag als klant en willen je daarom een mooi nieuw aanbod doen. Toch je Tele2 abonnement opzeggen? Dan respecteren wij dat. Opzeggen gaat het makkelijkst in MijnTele2 bij mijn producten. Of neem telefonisch contact met ons op.

Opzeggen Tele2 Thuis abonnement

Maak een keuze binnen het menu hieronder en wij helpen je verder.

Heb je nog andere vragen?

  • Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je ons altijd even bellen op 020-754 4465.

  • Deze kun je vinden in MijnTele2 onder ‘Mijn Producten’. Maar we informeren jou telefonisch ook graag over de einddatum van je abonnement. Je kunt ons hierover bellen op het telefoonnummer 020-754 4465.

  • Dat kan, maar houd wel rekening met een afkoopsom die je in 1 keer moet betalen

  • Opzeggen gaat het makkelijkst door telefonisch contact met ons op te nemen. Bel ons op telefoonnummer 020-754 4465. Kies de optie ‘TV of internet abonnement’. We helpen je direct verder.

    Natuurlijk kun je ook online Tele2 Thuis opzeggen. De datum van jouw verzoek geldt dan als opzegdatum. De doorlooptijd van de opzegging is maximaal 2 weken.

  • Ja, je ontvangt per e-mail van ons een bevestiging.

  • Dat kan uiteraard, echter adviseren we je om dit bij de aanvraag bij een nieuwe aanbieder altijd vooraf aan te geven.

  • Wij willen onze mooie apparatuur echt heel graag terug ontvangen van je. Hoe je dat kunt doen, lees je hier.

  • Zit je inmiddels bij een andere provider, maar wil je wel gewoon je @Tele2, @Zonnet of @Versatel e-mailadres blijven gebruiken? Dat kan! Het enige wat je dan moet doen, is de instellingen aanpassen. Bij de Server voor uitgaande e-mail (SMTP) staat nu nog de server van Tele2. Hier moet je de server van je nieuwe/huidige provider plaatsen. Mocht het dan toch niet werken, kun je het beste contact opnemen met de huidige provider.

  • Ja, dit is mogelijk indien je contractperiode is verlopen.

  • Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. We helpen je graag met het afhandelen van het abonnement. Je kunt het abonnement kosteloos stopzetten of op naam van iemand anders laten zetten.

    Abonnement opzeggen of overnemen

De voordelen van Tele2
nog even op een rijtje
  • Aantrekkelijke Alles in 1 abonnementen
    Bij Tele2 profiteer je van snel internet, bellen en televisie kijken tegen een lage prijs!
  • Ziggo Sport Totaal en andere Extra Pakketten zijn nu maandelijks opzegbaar!
    De beste entertainment zie je met een Extra Pakket.
  • Gratis 15 HD zenders in je TV pakket
    Haarscherpe beeldkwaliteit, levendige kleuren en spraakmakend mooi geluid; Dat is HDTV.
  • Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers voor een vast bedrag per maand
    Bellen naar hartelust, zonder onverwachte kosten achteraf.
Bekijk alle producten

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 17:30
za + zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2