0 Actuele storingen & meldingen
Heb je alle diensten van ons opgezegd? Dan krijg je van ons een retourdoos. Hierin stop je:
Heb je alleen je TV abonnement opgezegd? Dan krijg je een retourdoos thuisgestuurd. Hierin stop je:
Heb je je Slimme Wifi van ons opgezegd? Dan krijg je van ons een retourdoos. Hierin stop je:
Heb je van ons vervangende apparatuur gehad omdat de oude bijvoorbeeld niet meer goed werkte of omdat je een ander type abonnement hebt afgesloten? Dan willen we je oude apparatuur graag terug. Dit doe je in de retourdoos die we meesturen. Als je een nieuw modem hebt gekregen, stuur je het oude modem terug. Heb je een nieuwe TV-ontvanger ontvangen? Dan willen we de oude graag terug.
Nadat je je abonnement hebt opgezegd, ontvang je van ons een retourdoos. Stop de apparatuur in de retourdoos. Plak de bijgesloten adressticker op de doos. En breng het pakket naar het postkantoor. Je hoeft geen postzegels te betalen. Stuur je apparatuur alsjeblieft binnen 14 dagen terug. Als je dat niet doet, moeten wij helaas € 99,- in rekening brengen.
Geen retourdoos ontvangen? Heb je geen retourdoos ontvangen of kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Wat dien je mee te sturen:
Adres Tele2 Return Service Antwoordnummer 10020 5140VB Waalwijk
Let op: Dit adres is niet bedoeld voor het terugsturen van je mobiele telefoon.
Als je het pakket afgeeft bij het postkantoor of een postagentschap dan krijg je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs zorgvuldig.
Wij hoeven niet alles terug. Als jij een opzegging hebt gedaan, dan zijn er ook onderdelen die je mag houden namelijk:
De apparatuur die wij niet terug hoeven te hebben, kun je inleveren bij de milieustraat of de chemokar. Daar wordt de apparatuur gerecycled en dat is goed voor het milieu.
Het Davolink modem hoeft niet retour.
Nee, dat hoeft niet. Wij hoeven het Davolink modem niet terug. Heb je een Technicolor, ZTE of Comtrend 2 modem, dan moet je deze wel terugsturen.