Klantenservice Thuis

Apparatuur terugsturen


We willen onze mooie apparatuur echt hééél graag terug.
Wat moet er precies teruggestuurd worden?
Alle diensten

Heb je alle diensten van ons opgezegd? Dan krijg je van ons een retourdoos. Hierin stop je:

  • Modem (Behalve de Comtrend 1 en de Davolink)
  • TV-ontvanger(s)
  • Stroomadapters
Alleen TV

Heb je alleen je TV abonnement opgezegd? Dan krijg je een retourdoos thuisgestuurd. Hierin stop je:

  • TV-ontvanger(s)
Vervanging apparatuur

Heb je van ons vervangend apparatuur gehad omdat de oude bijvoorbeeld niet meer goed werkte of omdat je een ander type abonnement hebt afgesloten? Dan willen we je oude apparatuur graag terug. Dit doe je in de retourdoos die we meesturen. Als je een nieuw modem hebt gekregen, stuur je het oude modem terug. Heb je een nieuwe TV-ontvanger ontvangen? Dan willen we de oude graag terug.

Hoe stuur ik mijn apparatuur terug?

Nadat je je abonnement hebt opgezegd, ontvang je van ons een retourdoos. Stop de apparatuur in de retourdoos. Plak de bijgesloten adressticker op de doos. En breng het pakket naar het postkantoor. Je hoeft geen postzegels te betalen. Stuur je apparatuur alsjeblieft binnen 14 dagen terug. Als je dat niet doet, moeten wij helaas € 99,- in rekening brengen.

Je ontvangt een bevestiging per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres.

Geen retourdoos ontvangen?
Heb je geen retourdoos ontvangen of kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Wat dien je mee te sturen:

  • Bovengenoemde apparatuur
  • Je naam, adres, postcode, woonplaats en klantnummer
  • De reden van retourzending (opzegging/defect)

Adres
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

Verzendbewijs

Als je het pakket afgeeft bij het postkantoor of een postagentschap dan krijg je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs zorgvuldig totdat je retourzending door ons verwerkt is. Wanneer de apparatuur is binnen gegekomen, sturen wij een e-mail naar je contact e-mailadres met een ontvangstbevestiging.

Wat hoeft niet retour?

Wij hoeven niet alles terug. Als jij een opzegging hebt gedaan, dan zijn er ook onderdelen die je mag houden namelijk:

  • Afstandsbediening
  • Verbindingssets/powerplugs
  • UTP kabel
  • HDMI-kabel
  • Scart kabel
  • Netwerkkabel
  • Davolink en Comtrend 1 modem
Davolink
Comtrend 1
Milieustraat

De apparatuur die wij niet terug hoeven te hebben, kun je inleveren bij de milieustraat of de chemokar. Daar worden ze gerecycled en dat is goed voor het milieu.

Veelgestelde vragen:
Moet elk type modem teruggestuurd worden?

Nee, dat hoeft niet. Wij hoeven de Davolink en de Comtrend 1 niet terug. Heb je een Technicolor, ZTE modem of de Comtrend 2, dan moet je deze wel terugsturen.

Ontvang ik een bevestiging als Tele2 de apparatuur terug heeft?

Wanneer de apparatuur bij ons binnen is, sturen wij een e-mail naar je contact e-mailadres met een ontvangstbevestiging. .