Klantenservice Thuis

Tele2 Thuis factuur bekijken en uitleg


Bekijk op deze pagina de verschillende facturen van Tele2 Thuis (Internet, Bellen en/of TV). Kies hieronder over welke factuur je uitleg wilt.

p
n

Je factuur na wijziging van je Thuisabonnement


Heb jij je Thuisabonnement gewijzigd? Dan zie je dit natuurlijk terug op je factuur. Lees hieronder hoe deze wijziging wordt weergegeven. Heb je je abonnement niet gewijzigd en is je factuur hoger dan verwacht, kijk dan op deze pagina. Heb je je abonnement opgezegd en ziet je factuur er daarom anders uit dan je gewend bent, kijk dan hier.

Voorbeeldfactuur

Je ziet hier een voorbeeld van een factuur die je krijgt nadat je een wijziging aan je abonnement hebt doorgevoerd.

Zoals altijd bestaat je factuur uit:

  • Abonnementskosten, vanaf de startdatum
  • Eventueel eenmalige kosten
  • Eventueel verbruikskosten
  • Eventueel kosten voor extra pakketten
  • Eventueel kosten voor extra apparatuur

Daarnaast staat de wijziging van een abonnement op je factuur. Hieronder leggen we dit verder uit.

Abonnementskosten naar verhouding

Als jij je Thuisabonnement tussendoor wijzigt, betaal jij je oude abonnement tot deze datum. En we brengen het nieuwe abonnement vanaf deze datum in rekening.

Je oude abonnementskosten zijn voor een volle kalendermaand in rekening gebracht. Daarom volgt er nog een correctie. In het voorbeeld gaat dit om de periode van 21-30 april. Deze correctie zie je op je factuur staan onder het kopje “Vergoedingen”. Dit bedrag wordt verrekend met eventuele openstaande facturen en je nieuwe factuur. De nieuwe abonnementskosten betaal je vanaf de wijzigingsdatum tot het einde van de maand waarin je de factuur ontvangt. In dit geval dus van 21 april t/m 31 mei.

Automatisch incassomoment

Je ontvangt je factuur rond de 20e van elke maand per e-mail. Het bedrag wordt rond de 25e van je rekening afgeschreven.

 

Betalen na mislukte incasso

Is je automatische incasso mislukt? Voorkom dat je wordt afgesloten. Betaal op tijd via de iDEAL link die wij je automatisch toesturen bij een betalingsachterstand. De betaling wordt binnen 2 uur verwerkt in het systeem.

Automatische incasso bij Tele2

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2