Klantenservice Thuis

Tele2 Thuis factuur bekijken en uitleg


Bekijk op deze pagina de verschillende facturen van Tele2 Thuis (Internet, Bellen en/of TV). Kies hieronder over welke factuur je uitleg wilt.

p
n

Je factuur na wijziging van je Thuisabonnement


Heb jij je Thuisabonnement verlengd, verlaagd of juist verhoogd? Dan zie je dit natuurlijk terug op je factuur. Lees hieronder hoe deze wijziging wordt weergegeven.

Voorbeeldfactuur

Bekijk de voorbeeldfactuur waarin we uitleggen welke informatie je terugziet in je factuur na wijziging.

Bekijk een voorbeeldfactuur
Kosten op je factuur

Zoals altijd bestaat je factuur uit:

  • Abonnementskosten, vanaf de startdatum
  • Eventueel eenmalige kosten
  • Eventueel verbruikskosten
  • Eventueel kosten voor extra pakketten
  • Eventueel kosten voor extra apparatuur
Abonnementskosten naar verhouding

Als jij je Thuisabonnement tussendoor wijzigt, betaal jij je oude abonnement tot deze datum. En we brengen het nieuwe abonnement vanaf deze datum in rekening.

Je oude abonnementskosten zijn voor een volle kalendermaand in rekening gebracht. Daarom volgt er nog een correctie. De nieuwe abonnementskosten betaal je vanaf de wijzigingsdatum tot het einde van dezelfde maand.

Automatisch incassomoment

Je ontvangt je factuur rond de 20e van elke maand. Je krijgt een e-mail en een sms wanneer jij je factuur kunt bekijken in MijnTele2. Rond de 25e wordt het bedrag van je rekening afgeschreven.

 

Betalen na mislukte incasso

Is je automatische incasso mislukt? Voorkom dat je wordt afgesloten. Betaal op tijd met iDEAL.

Automatische incasso bij Tele2

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2