0 Actuele storingen & meldingen
Bekijk op deze pagina de verschillende facturen van Tele2 Thuis (Internet, Bellen en/of TV). Kies hieronder over welke factuur je uitleg wilt.
Heb jij je Thuisabonnement opgezegd? Dan ontvang je nog een factuur als definitieve afrekening. Lees hieronder waaruit deze laatste factuur bestaat. Heb je je abonnement gewijzigd en ziet de factuur er anders uit dan je gewend bent, kijk dan op deze pagina.
We brengen standaard een hele kalendermaand in rekening. Soms kan het zijn dat je daardoor nog een deel abonnementskosten betaalt voor de periode na de opzegdatum (rekening houdend met 1 maand opzegtermijn). Voor deze te veel betaalde abonnementskosten ontvang je van ons een creditfactuur in de maand nadat je diensten beëindigd zijn. Op deze laatste factuur kunnen ook nog verbruikskosten staan uit de periode voor de opzegdatum. Als je recht hebt op een terugbetaling ontvang je deze binnen 4 weken na dagtekening van de laatste factuur op het bij ons bekende rekeningnummer.
Voorbeeld: Je geeft op 9 maart je opzegging door per 9 april. We factureren tot en met 30 april. In mei krijg je van ons een je zogenaamde eindfactuur. Als je verbruikskosten hebt gemaakt tussen 9 en 30 april, zie je deze ook terug op de laatste factuur in mei. Het bedrag dat je op de eindfactuur onder “Vergoedingen” ziet staan wordt eerst verrekend met eventueel openstaande bedragen. Als je dan nog een bedrag tegoed hebt (meestal is dit zo), wordt het binnen 4 weken na dagtekening van de factuur van mei terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer.
Als je binnen de contracttermijn opzegt, factureren wij de resterende te betalen termijnen voor je abonnement. Dit is een eenmalige afkoopsom op je laatste factuur. Wil je weten tot wanneer je abonnement loopt? Kijk dan in MijnTele2.
Je ontvangt je factuur rond de 20e van elke maand per e-mail. De factuur is als PDF bijgevoegd. Rond de 25e van elke maand wordt het bedrag van je rekening afgeschreven, tenzij dat een weekend- of feestdag is. Het bedrag wordt rond de 25e van je rekening afgeschreven.
Betalen na mislukte incasso
Is je automatische incasso mislukt? Voorkom dat je wordt afgesloten. Betaal op tijd via de Deal link die wij je automatisch toesturen bij een betalingsachterstand.