0 Actuele storingen & meldingen
Bekijk op deze pagina de verschillende facturen van Tele2 Thuis (Internet, Bellen en/of TV). Kies hieronder over welke factuur je uitleg wilt.
Welkom bij Tele2! Heb je vragen over de eerste factuur van je Thuisabonnement, die in MijnTele2 staat? Op deze pagina vind je alle informatie over de kosten, periode en automatische incasso. Heb je je abonnement gewijzigd en ziet je factuur er anders uit dan je gewend bent, kijk dan hier.
De eerste maand betaal je abonnementskosten vanaf de ingangsdatum plus de kosten van de daaropvolgende maand. Daarna betaal je per kalendermaand.
Je eerste factuur bestaat uit:
Zie ook het voorbeeld.
Abonnementskosten
De eerste maand betaal jij je abonnementskosten vanaf de ingangsdatum. Naar verhouding dus. Het kan daarom zijn dat je eerste factuur anders uitvalt. Onder je abonnementskosten vallen de diensten die je gekozen hebt. Denk aan:
Eenmalige kosten
Deze kosten worden automatisch verrekend bij je eerste factuur, zoals:
Eventueel verbruikskosten
Dit zijn kosten die buiten je Thuisabonnement vallen, zoals:
Eventueel kosten voor extra pakketten
Dit zijn kosten voor extra zenderpakketten die je hebt besteld, zoals het Pluspakket of Film1.
Is je factuur hoger dan verwacht. Bekijk de oorzaken van een hogere factuur.
Je ontvangt je factuur rond de 20e van elke maand per e-mail. De factuur is als PDF bijgevoegd. Rond de 25e van elke maand wordt het bedrag van je rekening afgeschreven, tenzij dat een weekend- of feestdag is. Het bedrag wordt rond de 25e van je rekening afgeschreven.
Betalen na mislukte incasso
Is je automatische incasso mislukt? Voorkom dat je wordt afgesloten. Betaal op tijd via de iDEAL link die wij je automatisch toesturen bij een betalingsachterstand. De betaling wordt binnen 2 uur verwerkt in het systeem.
Nee, je factuur moet je altijd in één keer betalen. Tele2 biedt geen individuele betalingsregelingen.
Nee, je factuur moet je altijd direct betalen. Tele2 biedt geen individuele betalingsregelingen.
Je facturen vind je in MijnTele2.
Ja dat is zeker mogelijk. Als je inlogt via MijnTele2 dan heb je de optie om de factuur als PDF te downloaden.
Wil je het factuurbedrag zelf overmaken voor je Thuisabonnement (Internet, Bellen en/of TV)? Vermeld dan altijd de factuurnummer en gebruik het juiste rekeningnummer.
Je kunt ook snel en makkelijk betalen via iDEAL.
Voorkom dat je wordt afgesloten en betaal je factuur direct via iDEAL.