Klantenservice Rekeningnummers Tele2

Rekeningnummers of IBAN van Tele2


Tele2 gebruikt verschillende rekeningnummers of IBAN voor Mobiel abonnementen of voor Thuisabonnementen. Heb je zowel een Thuis (Internet, Bellen en/of TV) als Mobiel abonnement? Dan schrijven we met 2 verschillende rekeningnummers of IBAN bij je af.
Het rekeningnummer of IBAN voor je Mobiele abonnement:

NL50 COBA 0637 0537 37

Het rekeningnummer of IBAN voor je Thuisabonnement is:

NL06 COBA 0637 0537 53

  • Op je laatste factuur
    Check het rekeningnummer van jouw abonnement onderaan je laatste factuur.
  • In MijnTele2
    Check het rekeningnummer op je factuur via MijnTele2.
  • Bij je bankafschriften
    Het voor jou geldende rekeningnummer vind je ook op je (digitale) bankafschrift.
  • Alle rekeningnummers
    Bekijk hier een overzicht  van alle rekeningnummers van Tele2.
Check het juiste rekeningnummer in MijnTele2

Nadat je bent ingelogd, heb je inzicht in je:

  • Facturen
  • Profielgegevens
  • Abonnement

Op je laatste factuur vind je het juiste rekeningnummer of IBAN van Tele2, behorend tot jouw abonnement.

Inloggen bij MijnTele2 doe je met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Ga naar MijnTele2

Veelgestelde vragen

Ik heb verschillende abonnementen (Mobiel en Thuis). Kan ik dit naar hetzelfde rekeningnummer overmaken?

Dat is niet mogelijk. Om te voorkomen dat betalingen door elkaar lopen, vragen wij je om je mobiele abonnement over te maken naar het daarvoor bestemde rekeningnummer en je thuis abonnement over te maken naar het daarbij horende rekeningnummer. De juiste rekeningnummers vind je op je laatste factuur, bij je facturenoverzicht in MijnTele2 en op je bankafschrift.

Hoe weet ik op welk rekeningnummer ik geld moet overmaken?

Het rekeningnummer dat op jou van toepassing is zie je staan op je factuur, op je factuur in MijnTele2 en op je bankafschrift.