Klantenservice Mobiel

Status van mijn bestelling


Blijf op de hoogte van de status van je bestelling via de online omgeving van MijnTele2. Log in om het leverproces stap voor stap te volgen.
Let op: is jouw toestel niet voorradig? Dan doen we ons best zo snel mogelijk je bestelling te leveren. Bestaat daar onduidelijkheid over, neem dan even contact met ons op.
Wanneer wordt je bestelling geleverd?

Wij proberen altijd binnen 10 werkdagen je bestelling te leveren, tenzij anders is vermeld. Heb je een nieuwe telefoon en abonnement besteld? Dan bezorgt OPD je toestel met simkaart. OPD neemt contact met je op voor een bezorgafspraak. In MijnTele2 kun je de status van je bestelling bekijken.

Sommige toestellen hebben een langere levertijd. Bekijk hiervoor onze levertijdenpagina.

Heb je alleen een simkaart besteld? Dan wordt deze geleverd via de post. Kijk hier voor meer informatie over de levering van je bestelling.

Heb je een toestel besteld maar is deze niet voorradig? Dan doen we ons best om je bestelling alsnog zo snel mogelijk te leveren. Bestaat daar onduidelijkheid over, neem dan even contact met ons op.

Veelgestelde vragen:
Ik heb een bestelling gedaan. Wanneer krijg ik de bevestigingsmail?

Als je zelf het initiatief hebt genomen om een bestelling bij ons te doen, ontvang je van ons een e-mail waarin een overzicht van de overeenkomst staat. Wanneer wij jou hebben gebeld om te vragen of je klant bij ons wilt worden of je als bestaande klant een andere dienst wilt afnemen (bv. naast je vaste internet ook een mobiel abonnement), ontvang je van ons eerst een overzicht van je bestelling met de vraag of je hiermee akkoord bent. Indien je vervolgens via een reply op de mail hebt aangegeven akkoord te gaan, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging van de overeenkomst en je bestelling. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn toestel ontvang?

We proberen je toestel zo snel mogelijk bij je af te leveren. Wanneer je hebt gekozen voor het afleveren van je bestelling bij je thuis, krijg je een bevestingsmail. Hierin staat een indicatie vermeld wanneer je je telefoon kunt verwachten of kun je deze volgen via de track & trace code.

Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt, wat kan ik doen?

Neem dan even contact met ons op. Ga naar onze contactpagina voor de verschillende contactmogelijkheden.