Klantenservice Mobiel

Status van mijn bestelling


Natuurlijk ben je nieuwsgierig naar de status van je bestelling. Check ‘m stap voor stap in MijnTele2.
Bekijk je bestelstatus
Hoe lang is de levertijd?

Telefoon met abonnement
Bestel je voor 23:59 uur, dan heb je je telefoon (indien voorradig) morgen in huis. Komt je dat niet uit? Dan kies je een ander bezorgmoment.

Onze koerier Reviva bezorgt je telefoon met simkaart in één keer.

Is je telefoon niet op voorraad, dan doen we onze stinkende best om het binnen 10 werkdagen te leveren. Bekijk de toestellen met een langere levertijd.

Heb je gekozen voor nummerbehoud, dan duurt de levering maximaal 9 dagen.

Meer weten over bestelling met toestel.

Sim Only
Heb je alleen een simkaart bij Tele2 besteld? Dan wordt de kaart binnen 5 werkdagen verzonden via PostNL.

Heb je je simkaart niet bij Tele2 besteld? Neem hiervoor contact op met de partij waar je je abonnement hebt afgesloten.

Meer weten over Sim Only-levering.

Verlenging aangevraagd
Heb je verlengd? En is daarvoor een nieuwe simkaart nodig? Deze versturen we binnen 5 werkdagen via PostNL.

Meer weten over levering na verlenging.

Veelgestelde vragen:
Ik heb een bestelling gedaan. Wanneer krijg ik de bevestigingsmail?

Heb je zelf het initiatief genomen voor de bestelling? Dan krijg je zo’n 2 uur na je bestelling de bevestigingsmail met het bestellingsoverzicht en de overeenkomst.

Hebben wij jou hebben gebeld om klant te worden? Of ben je een bestaande klant van bijvoorbeeld vast internet, dan ontvang je eerst een bestellingsoverzicht? Nadat je via een reply op deze mail hiermee akkoord gaat, sturen we je de bevestigingsmail van de overeenkomst en je bestelling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Heb je je telefoon voor 23:59 uur besteld, dan heb je het (indien voorradig) morgen in huis. Komt dat niet uit. Dan kies je zelf een ander bezorgmoment.

Is de telefoon niet op voorraad, dan proberen we je toestel binnen 10 werkdagen te leveren. Bekijk de toestellen met een langere levertijd.

Als je hebt gekozen voor thuisbezorgen, dan krijg je een bevestingsmail. Hierin staat een indicatie wanneer je je telefoon kan verwachten of kan volgen via de track & trace code.

Let op: er zijn andere leveringstijden voor Sim Only, verlengen en prepaid. Heb je gekozen voor nummerbehoud dan duurt de levering maximaal 9 dagen.

Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt, wat kan ik doen?

Check eerst je spambox. Is de mail daar niet? Neem dan even contact met ons op.