Klantenservice Mobiel

Status van mijn bestelling


Natuurlijk ben je nieuwsgierig naar de status van je bestelling. Check ‘m stap voor stap in MijnTele2.
Bekijk je bestelstatus
Hoe lang is de levertijd?

Telefoon met abonnement
Bestel je voor 16.15 uur, dan heb je je telefoon (als het op voorraad is) morgen in huis. Komt je dat niet uit? Dan kies je een ander bezorgmoment.

Onze koerier AMP bezorgt je telefoon met simkaart in één keer.

Is je telefoon niet op voorraad, dan doen we onze stinkende best om het binnen 10 werkdagen te leveren. Bekijk de toestellen met een langere levertijd.

Heb je gekozen voor nummerbehoud, dan duurt de levering maximaal 9 dagen.

Sim Only
Heb je alleen een simkaart bij Tele2 besteld? Dan wordt de kaart binnen 5 werkdagen verzonden via PostNL.

Heb je je simkaart niet bij Tele2 besteld? Neem hiervoor contact op met de partij waar je je abonnement hebt afgesloten.

Verlenging aangevraagd
Heb je verlengd? En is daarvoor een nieuwe simkaart nodig? Deze versturen we binnen 5 werkdagen via PostNL.

Status van mijn nummerbehoud

Het is natuurlijk hartstikke fijn als je je eigen telefoonnummer meeneemt naar ons. Wil je weten wat de status is van jouw nummerbehoud? Volg deze dan in MijnTele2.

Wil je überhaupt meer weten over nummerbehoud? Bekijk dan onze nummerbehoudpagina.

Hoe leveren jullie mijn bestelling?

Hoe en wanneer we je telefoon en/of simkaart bezorgen, hangt af van je type bestelling. Gaat het om een verlenging, een heel nieuw abonnement met telefoon of juist een Sim Only abonnement?

Simkaart activeren

In veel gevallen is je simkaart meteen actief zodra je telefoon bezorgd is of op de dag dat je nummerbehoud ingaat. Jij hoeft hiervoor dus helemaal niks te doen.

In deze gevallen moet je wel zelf je simkaart activeren:

  • Als je via tele2.nl of onze klantenservice een vervangende simkaart hebt aangevraagd.
  • Als je via een etailer (een webshop) verlengt met Sim Only of een abonnement met toestel.

Lees hier meer over simkaart activeren.

Veelgestelde vragen:
Ik heb een bestelling gedaan. Wanneer krijg ik de bevestigingsmail?

Heb je zelf het initiatief genomen voor de bestelling? Dan krijg je zo’n 2 uur na je bestelling de bevestigingsmail met het bestellingsoverzicht en de overeenkomst.

Hebben wij jou hebben gebeld om klant te worden? Of ben je een bestaande klant van bijvoorbeeld vast internet, dan ontvang je eerst een bestellingsoverzicht? Nadat je via een reply op deze mail hiermee akkoord gaat, sturen we je de bevestigingsmail van de overeenkomst en je bestelling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Heb je je telefoon voor 16:15 uur besteld, dan heb je het (indien voorradig) morgen in huis. Komt dat niet uit. Dan kies je zelf een ander bezorgmoment.

Is de telefoon niet op voorraad, dan proberen we je toestel binnen 10 werkdagen te leveren. Bekijk de toestellen met een langere levertijd.

Als je hebt gekozen voor thuisbezorgen, dan krijg je een bevestingsmail. Hierin staat een indicatie wanneer je je telefoon kan verwachten of kan volgen via de track & trace code.

Let op: er zijn andere leveringstijden voor Sim Only, verlengen en prepaid. Heb je gekozen voor nummerbehoud dan duurt de levering maximaal 9 dagen.

Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt, wat kan ik doen?

Check eerst je spambox. Is de mail daar niet? Neem dan even contact met ons op.

Wanneer krijg ik mijn nieuwe mobiele nuimmer?

Heb je een nieuw Tele2-mobiel nummer aangevraagd bij je bestelling? Dan krijg je voordat je telefoon en/of simkaart wordt bezorgd een SMS’je en e-mailtje met je nieuwe mobiele nummer.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

MijnTele2 app
Vraag het de chatbot

Heb je een vraag? Stel deze dan aan onze superslimme, zelflerende chat-robot. Dit is jouw virtuele redder in nood.
Heb je de app nog niet? Download hem dan meteen!