Klantenservice Thuis

Verbruik bekijken


Wil je controleren of je kosten hebt gemaakt voor vaste telefonie of het huren van films?
Bekijk snel je verbruik voor je thuisabonnement via MijnTele2.
Waar kan ik mijn verbruik checken?

Dat kan via MijnTele2. Hier kun je je actuele verbruik controleren. Zo weet je precies of je verbruikskosten hebt gemaakt.
Verbruikskosten die al in rekening zijn gebracht kun je terugvinden op je facturen. Deze staan ook in MijnTele2. Hier vind je meer informatie over het bekijken van je facturen.

Wil je meer weten over verbruikskosten, kijk dan hier.

Hoe werkt het checken van je actuele verbruik in MijnTele2?

Als je bent ingelogd in MijnTele2, volg je onderstaande stappen:

  • Kies onder Rekening Online voor Verbruiksdetails.
  • Kies voor niet gefactureerd en filter eventueel op datum, prijs en gespreksduur.
  • Bekijk je actuele verbruik.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2