Gegevens wijzigen

Staat je vraag over gegevens wijzigen hiertussen?

  • Heb je (vermoedelijk) een datalek ontdekt? Meld dit dan aan ons. Dit kan je doen door een mail te sturen naar datalek@t-mobile.nl.  

    Als je een zwakke plek in een van onze systemen hebt gevonden, dan horen wij dit graag zodat we zo snel mogelijk maatregelen kunnen treffen. 

    Lees voor meer informatie ons responsible disclosure proces. If you discover a (possible) vulnerability, we would like to know about it so we can take steps to address it as quickly as possible. Please refer to our responsible disclosure process.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • We vinden het erg belangrijk om netjes met persoonsgegevens om te gaan. In het privacy statement kun je lezen wat T-Mobile doet om jouw persoonsgegevens te beschermen. Wil je weten welke gegevens we van jou hebben? Waarom we die gegevens nodig hebben? Hoe lang we die gegevens bewaren? Of hoe je je persoonsgegevens zelf aanpast of verwijdert? De antwoorden op deze vragen vind je in het privacy statement en op onze privacy pagina.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wil je jouw My T-Mobile of T-Mobile Beheer account verwijderen? Neem dan contact met ons op als je particuliere klant of zakelijke klant bent.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Als je ongewenst wordt gebeld door een persoon, kunnen we de overlast voor je onderzoeken. Vul daarvoor het onderzoeksformulier op My T-Mobile in, of (voor T-Mobile Thuis klanten) het papieren formulier.

    Tip: tegenwoordig kun je met de meeste smartphones telefoonnummers blokkeren. Ook zijn er apps waarmee je bepaalde nummers kunt blokkeren. Voor meer informatie, bekijk de handleiding van je toestel of kijk in de appstore van je toestel.

    Sinds de nieuwe telecommunicatiewet die op 1 juli 2021 is ingegaan, mogen commerciële bedrijven je niet meer zomaar bellen. Om deze reden bestaat het Bel-me-niet Register niet meer en zijn alle daarin bekende persoonsgegevens vernietigd. Word je toch ongewenst gebeld door commerciële bedrijven, dan kan het helpen om dit te melden bij het Meldpunt Telemarketing.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Ben je klant met een mobiel abonnement bij T-Mobile? Nadat je een wachtwoord hebt ingesteld bij jouw gegevens, geven onze medewerkers alleen nog maar informatie over jouw contract aan personen die het wachtwoord kunnen noemen. Dit is een ander wachtwoord dan voor My T-Mobile.

    Je kunt dan een (nieuw) wachtwoord als volgt aanvragen:

    • door een brief te sturen naar T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag
    • of door binnen te lopen in een T-Mobile Shop
    Vermeld bij je aanvraag je naam, volledige adres, mobiele nummer en het gewenste wachtwoord. 

    Let op! Het wachtwoord moet aan de volgende 3 voorwaarden voldoen:
    1. het wachtwoord is maximaal 12 tekens lang
    2. het wachtwoord mag geen getallen bevatten
    3. het wachtwoord mag niet 'ja', 'nee' of 'geen' zijn 
    Vergeet niet bij je aanvraag een kopie legitimatiebewijs mee te sturen. Op deze kopie mag je je burgerservicenummer (BSN) en pasfoto onleesbaar maken.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Je kunt gemakkelijk zelf je adres of e-mailadres wijzigen via My T-Mobile, bijvoorbeeld als je gaat verhuizen. Wil je alleen je facturen op een ander adres ontvangen? Neem dan contact met ons op. We kunnen geen facturen of brieven naar een adres in het buitenland sturen. Daarom kun je alleen een Nederlands adres opgeven. Wil je je maandelijkse facturen inclusief specificatie blijven bekijken? Daarvoor kun je inloggen op je My T-Mobile account. Hier kun je ook instellen dat we geen facturen meer per post versturen.

    Let op: Ben je langer dan 4 maanden in het buitenland? Dan is het vaak goedkoper om een buitenlandse simkaart aan te schaffen. Vanwege de nieuwe roaming regels mogen we in bepaalde situaties een toeslag berekenen op je verbruikte MB's.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Via je My T-Mobile account kun je veel gegevens aanpassen, zoals je adres, je e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord, en je betaalgegevens. Log direct in

     

    Naamswijziging

    Een wijziging van maximaal twee letters in je achternaam, kun je telefonisch doorgeven. In zo'n geval gaat het namelijk meestal om een typfout. Een grotere aanpassing in je achternaam, of voorletters, het tussenvoegsel, je geboortedatum of geslacht kun je schriftelijk aan ons doorgeven, of in de T-Mobile Shop. 

     

    • Hiervoor is een kopie of scan van je legitimatiebewijs nodig, waarop te zien is dat de gevraagde wijziging correct is. 
    • Bij het aanpassen van je achternaam na een huwelijk is een kopie van de trouwakte nodig. Na een scheiding is een kopie van je legitimatiebewijs voldoende.Als de gewenste gegevens niet overeenkomen met die op het legitimatiebewijs (of de trouwakte), voeren wij de wijziging niet door.

     

    Je kunt het schriftelijke verzoek indienen per fax (06 1409 8972) of per post (T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag).Let op! Vermeld in je verzoek altijd je mobiele nummer en/of klantnummer.

    Zakelijk
    Voor het aanpassen van de bedrijfsnaam of bedrijfsvorm, kun je contact met ons opnemen. De bedrijfsnaam moet wel overeenkomen met de registratie bij de Kamer van Koophandel. Wil je een abonnement (laten) overnemen, dan kun je een aanvraag voor Contractovername doen.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen. Of gaat je vraag over nummerbehoud?

    Goed om te weten

    • Voicemailberichten van het oude nummer komen te vervallen.
    • Facturen van het oude nummer zijn niet meer te zien via My T-Mobile.
    • De kosten worden verrekend op de factuur. Bij PrePaid worden de kosten van het tegoed gehaald.
    • Je houdt je eigen simkaart.
    Voorkeurnummers
    Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.

    Standaard nummer
    € 20,34 (incl. btw)
    Willekeurig gekozen nummer

    Bronzen nummer
    € 114,39 (incl. btw)
    06XX XX ABCD

    Zilveren nummer
    € 228,77 (incl. btw)
    06XX AB C0 C0

    Gouden nummer
    € 457,26 (incl. btw)
    06XX AB 0000
    06XX A00 B00
    06XX AB AB AB
    • ABCD zijn opeenvolgende getallen
    • XX zijn willekeurige getallen
    Voorbeelden:
    • Bronzen nummer: 06 2838 5433, 06 4824 2468, 06 4894 4567
    • Zilveren nummer: 06 1435 9090, 06 4137 9090, 06 1439 2020
    • Gouden nummer: 06 1850 0800, 06 1851 5151, 06 1851 0000


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Je kunt je gebruikersnaam en/of wachtwoord zelf eenvoudig wijzigen op My T-Mobile. Een My T-Mobile wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters, en moet zowel letters als cijfers bevatten.

    Ben je jouw inloggegevens vergeten? Dan kun je deze eenvoudig opvragen of kijk hier voor T-Mobile Thuis.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord kwijt of vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan voor My T-Mobile of My T-Mobile Thuis.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Mobiel abonnement
    Je klantnummer van T-Mobile kun je terugvinden in je My T-Mobile account bij het kopje 'gegevens'. Als je een T-Mobile abonnement hebt, kun je je klantnummer ook terugvinden op je facturen. Dit staat rechts bovenaan.

    T-Mobile Thuis
    Je TV-pincode en TV-klantnummer vind je makkelijk terug door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Daarnaast vind je de TV-inloggegevens ook terug in de brieven die je eerder van ons hebt ontvangen. De TV-pincode vind je terug in de bevestigingsbrief en het TV-klantnummer in de brief bij het Installatiepakket.
     
     Voor meer uitleg kun je de video bekijken of instructies lezen op deze pagina over TV-inloggegevens.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact op met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact op met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer.  Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven? Neem dan contact met ons op.

    Het is niet mogelijk om de datum waarop T-Mobile incasseert aan te passen. Sommige situaties vragen echter om een uitzondering, neem in dat geval contact met ons op.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

  • Je kunt je betalingsmethode via My T-Mobile aanpassen. Heb je een openstaande rekening? Dan kun je deze direct betalen op onze website via iDEAL. Eventuele blokkades verwijderen we binnen een uur na ontvangst van de betaling.


    Ben je hiermee geholpen?

    Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

    We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Waarmee kunnen we je helpen?

Nee, ik wil contact

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Bedankt voor je feedback!

We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.

We hopen je verder te kunnen helpen via de onderstaande kanalen

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Naar Twitter
Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de buurt.

Vind jouw shop

Je gegevens aanpassen

Ga je verhuizen of heb je andere bankrekening? Die gegevens pas je heel makkelijk zelf aan. Vind hier alle informatie over het wijzigen van je persoonlijke gegevens

Doe het zelf!

Doe het zelf in MijnTele2 of in de Tele2 app. Bestel extra bundels, bekijk je belinstellingen of wijzig je gegevens.

Inloggen MijnTele2   Gebruik de Tele2 app

MijnTele2

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 18:00
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2