Klantenservice Thuis

Wat kan ik met MijnTele2 voor mijn thuisabonnement?


We geven je op deze pagina uitleg over je persoonlijke MijnTele2 omgeving voor je thuisabonnement. Via MijnTele2 heb je inzicht in je facturen, je persoonlijke gegevens en je abonnement. Ga naar je Tele2 webmail, bekijk je verbruiksdetails of bestel extra producten, allemaal via je eigen MijnTele2 omgeving. Kom je er even niet uit? Start dan een gesprek met onze Virtuele Assistent onderaan de pagina.
Inloggen in MijnTele2

Inloggen bij MijnTele2 doe je met je gebruikersnaam en wachtwoord via deze link.

Weet je je inloggegevens niet meer? Geen probleem, deze kun je opnieuw opvragen.

Nadat je bent ingelogd heb je inzicht in je facturen, je profielgegevens en je abonnement. Verder op deze pagina vind je meer uitleg.

Rekening Online

Je facturen en betaalgegevens vind je onder het kopje “rekening online”, bovenin je scherm.

Hier kan je:

  • Je facturen inzien en downloaden
  • Je betalingsgegevens inzien en aanpassen
  • Je verbruiksdetails opvragen en een selectie maken op prijs, datum of gespreksduur.
Profielgegevens

Via ‘Profielgegevens’ bovenin je scherm kun je je contactgegevens bekijken en de volgende gegevens wijzigen:

  • Naam, Adres, Woonplaats
  • Emailadres
  • Telefoonnummer waarop je bereikbaar bent
  • Je wachtwoord voor MijnTele2

Klik onderaan op ‘wijzigingen opslaan’ om je wijzigingen te behouden.

Abonnement

Via het tabje ‘Abonnement’ kun je terug vinden welke producten je precies hebt en van wanneer tot wanneer je contract loopt. Ook zie je de prijs per product dat je hebt afgenomen, kan je telefooninstellingen beheren of een extra producten aanschaffen zoals een Verbindingsset en Veilig Internet. Verder kun je je TV pakket uitbreiden met:

  • Pluspakket
  • Film1

En meer!