0 Actuele storingen & meldingen
Inloggen bij MijnTele2 doe je met je gebruikersnaam en wachtwoord via deze link.
Weet je je inloggegevens niet meer? Geen probleem, deze kun je opnieuw opvragen.
Nadat je bent ingelogd heb je inzicht in je facturen, je profielgegevens en je abonnement.
Je facturen en betaalgegevens vind je onder het kopje “Rekening Online”, bovenin je scherm. Je kunt hier bijvoorbeeld je rekeninggegevens inzien en aanpassen.
Onder Rekening Online kun je ook je laatste 13 facturen inzien. Het is tevens mogelijk om de facturen te downloaden, klik daarvoor op het vinkje helemaal rechts van de betreffende factuur. Meer uitleg over je facturen vind je hier.
Verder kun je je nog niet in rekening gebrachte verbruik filteren. Zo zie je meteen of je kosten hebt gemaakt voor bijvoorbeeld bellen en welke films je hebt gehuurd. Je verbruik van deze maand, zie je terug op de factuur van komende maand.
Via ‘Profielgegevens’ bovenin je scherm kun je je contactgegevens bekijken en de volgende gegevens wijzigen:
Klik onderaan op ‘wijzigingen opslaan’ om je wijzigingen te behouden.
Via het tabje ‘Abonnement’ kun je terug vinden welke producten je precies hebt en van wanneer tot wanneer je contract loopt. Ook zie je de prijs per product dat je hebt afgenomen, kan je telefooninstellingen beheren of extra producten aanschaffen zoals een Verbindingsset en Veilig Internet. Verder kun je je TV pakket uitbreiden met onder andere: