0 Actuele storingen & meldingen
Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken.
Je kunt de einddatum van jouw contract ook vinden via MijnTele2. We informeren jou graag over de einddatum van jouw abonnement. Bel hiervoor met: 020-7544465. Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur. Zondag zijn wij gesloten.
Opzeggingen kun je online en telefonisch doorgeven. Als je je opzegging telefonisch wil doorgeven bel je met: 020-7544465 (kies de optie vast abonnement opzeggen). Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur. Zondag zijn wij gesloten.
Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een contractant kun je simpel en snel online aan ons doorgeven. Hier vind je alle informatie.
Als jijzelf niet je abonnement opzegt, loopt hij na de 12e maand automatisch door. Je kunt daarna wel ieder moment je abonnement aanpassen of opzeggen.