Klantenservice Thuis

Opzegtermijn


Meer informatie over de opzegtermijn van je Internet, Bellen/ TV abonnement.
Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken.

Veelgestelde vragen:
Wat is de einddatum van mijn abonnement?

Je kunt de einddatum van jouw contract ook vinden via MijnTele2. We informeren jou graag over de einddatum van jouw abonnement. Bel hiervoor met: 020-7544465. Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur. Zondag zijn wij gesloten.

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

Opzeggingen kun je via je MijnTele2 omgeving en telefonisch doorgeven. Bel hiervoor met: 020-7544465 (kies de optie vast abonnement opzeggen). Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur. Zondag zijn wij gesloten.

Ik wil het abonnement opzeggen in verband met een sterfgeval. Hoe kan ik dit doen?

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een contractant is simpel en snel geregeld via onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur op nummer: 020 754 4444.

Ik heb een abonnement van 12 maanden. Loopt mijn abonnement daarna automatisch door?

Als jijzelf niet je abonnement opzegt, loopt hij na de 12e maand automatisch door. Je kunt daarna wel ieder moment je abonnement aanpassen of opzeggen.