0 Actuele storingen & meldingen
Wil je direct opzeggen of ben je benieuwd naar de nieuwe aanbieding die wij je kunnen doen? Bel ons op telefoonnummer 020-754 4465. Kies de optie ‘TV of internet abonnement’. We helpen je direct verder.
Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00 Zaterdag tussen 9:00 en 18:00
Regel gemakkelijk je opzegging online. Vul via onderstaande button het opzegformulier in. We nemen je opzegging zo snel mogelijk in behandeling. We zullen je proberen te bellen, houd er rekening mee dat we dit via een afgeschermd nummer doen. Als we je niet te pakken krijgen, wordt de opzegging alsnog doorgevoerd. Je opzegging is pas succesvol ingestuurd wanneer je een bevestiging van ons hebt ontvangen. Wil je meteen opzeggen, neem dan telefonisch contact op: 020-754 4465.
Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een contractant is simpel en snel geregeld via ons online formulier.
Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? Klik op de button om dit aan ons door te geven. We sturen je een bevestiging zodra de opzegging verwerkt is.
Om een contractovername door te geven dien je een aanvraagformulier in te vullen. Meer informatie vind je op de daarvoor bestemde pagina.
Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je ons altijd even bellen op 020-754 4465.
Deze kun je vinden in MijnTele2 onder ‘Mijn Producten’. Maar we informeren jou telefonisch ook graag over de einddatum van je abonnement. Je kunt ons hierover bellen op het telefoonnummer 020-754 4465.
Dat kan, maar houd wel rekening met een afkoopsom die je in 1 keer moet betalen
Het is mogelijk om online een opzegging door te geven. Dat kan via dit formulier. Let op: Je opzegging is pas succesvol ingestuurd wanneer je een bevestiging van ons hebt ontvangen.
Ja, je ontvangt per e-mail van ons een bevestiging.
Dat kan uiteraard, echter adviseren we je om dit bij de aanvraag bij een nieuwe aanbieder altijd vooraf aan te geven.
Wij willen onze mooie apparatuur echt heel graag terug ontvangen van je. Hoe je dat kunt doen, lees je hier.
Je kunt je e-mailadres blijven gebruiken als je je diensten bij ons opzegt.
Ja, dit is mogelijk indien je contractperiode is verlopen.