Klantenservice Thuis

Internet, Bellen en TV opzeggen


Je wilt je Tele2 Internet, TV of vaste telefonie abonnement opzeggen? Jammer! We zien je graag als klant en willen je daarom een mooi nieuw aanbod doen. Toch je Tele2 abonnement opzeggen? Dan respecteren wij dat. Opzeggen gaat het makkelijkst en het snelst via MijnTele2, maar je kunt dit ook online aan ons doorgeven.
Telefonisch opzeggen

Wil je direct opzeggen of ben je benieuwd naar de nieuwe aanbieding die wij je kunnen doen? Bel ons op telefoonnummer 020-754 4465. Kies de optie ‘TV of internet abonnement’. We helpen je direct verder.

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00
Zaterdag tussen 9:00 en 18:00

Online opzeggen

Vraag simpel online je opzegging aan. Vul via onderstaande button het opzegformulier in. We zullen jouw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Online opzeggen

Wat te doen in het geval van..

Een overlijden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw dierbare. Het opzeggen van een abonnement na het overlijden van een contractant is simpel en snel geregeld via onze klantenservice. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur op nummer: 020 754 4444.

Een verhuizing naar het buitenland

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? Stuur een kopie van het verhuisbewijs naar: Tele2 Nederland, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. Wij zorgen ervoor dat alles netjes wordt geregeld.

Contractovername

Contractovername is mogelijk bij Tele2. Hiervoor dienen de oude en de nieuwe contractant samen één brief te sturen. Bekijk hier welke informatie wij van jullie nodig hebben.

Contractovername

De voordelen van Tele2
nog even op een rijtje

  • Aantrekkelijke Alles in 1 abonnementen
    Bij Tele2 profiteer je van snel internet, bellen en televisie kijken tegen een lage prijs!
  • Ziggo Sport Totaal en andere Extra Pakketten zijn nu maandelijks opzegbaar!
    De beste entertainment zie je met een Extra Pakket.
  • Gratis 15 HD zenders in je TV pakket
    Haarscherpe beeldkwaliteit, levendige kleuren en spraakmakend mooi geluid; Dat is HDTV.
  • Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers voor een vast bedrag per maand
    Bellen naar hartelust, zonder onverwachte kosten achteraf.
Bekijk alle producten

Heb je nog andere vragen?

Wat is de opzegtermijn?

Standaard is de opzegtermijn van een abonnement een maand. Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken. Wil je hier meer informatie over, dan kun je ons altijd even bellen op 020-754 4465.

Waar vind ik de einddatum van mijn contract?

Deze kun je vinden in MijnTele2 onder ‘Mijn Producten’. Maar we informeren jou telefonisch ook graag over de einddatum van je abonnement. Je kunt ons hierover bellen op het telefoonnummer 020-754 4465.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Kan ik wel al opzeggen?

Dat kan, maar houd wel rekening met een afkoopsom die je in 1 keer moet betalen

Kan ik mijn opzegging ook online doorgeven?

Dat kan via MijnTele2

Ontvang ik bevestiging van mijn opzegging?

Ja, je ontvangt per e-mail van ons een bevestiging.

Kan ik mijn vaste nummer ook meenemen naar een andere aanbieder?

Dat kan uiteraard, echter adviseren we je om dit bij de aanvraag bij een nieuwe aanbieder altijd vooraf aan te geven.

Waar kan ik mijn apparatuur naar toe sturen?

Wij willen onze mooie apparatuur echt heel graag terug ontvangen van je. Hoe je dat kunt doen, lees je hier.