Thuis

img

Internet en wifi

Internet en wifi
img

Televisie

Televisie
img

Vaste telefonie

Vaste telefonie
img

Bestelling en installatie

Bestelling en installatie
img

Factuur en betalen

Factuur en betalen
img

Abonnement wijzigen

Abonnement wijzigen
img

Gegevens wijzigen

Gegevens wijzigen
img

Actuele storingen

Actuele storingen

Veelgestelde vragen

  • Wanneer je wifi niet werkt, kun je een aantal stappen doorlopen om het weer aan de praat te krijgen. Gebruik ons wifi stappenplan.

  • Als je wifi snelheid langzamer wordt kan het zijn dat het ingestelde wifi kanaal drukker is. Het kan dan helpen om een ander wifi kanaal in te stellen. We vertellen je per modem hoe dit moet.

  • Gebruik onze handleiding om je TV-ontvanger te installeren.

  • Die hebben we zeker! We hebben een handig overzicht met onder andere de handleidingen voor het installeren van Internet en Bellen, Interactieve TV en Slimme Wifi.

    Naar alle handleidingen

  • Blijft het beeld van je televisie stilstaan, heb je zwart beeld of andere problemen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Volg deze stappen om het probleem te vinden en te verhelpen.

  • Heb jij je Thuisabonnement gewijzigd? Dan zie je abonnement niet gewijzigd en is je factuur hoger dan verwacht? Dat kan te maken hebben met een aantal factoren. We leggen het je graag uit. Als je jouw abonnement hebt opgezegd, dan kan jouw factuur er ook anders uitzien.

 

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

We zijn het beste bereikbaar tussen 12:00 en 17:00 uur.

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2