0 Actuele storingen & meldingen
Geen netwerkverbinding / IP- Videodriver / Code 25 Je TV ontvanger heeft geen netwerkverbinding. Kijk of de TV ontvanger goed is aangesloten op het modem.
Code D1 Er staan teveel TV ontvangers in het systeem. Neem even contact op met onze klantenservice zodat dit kan worden bijgewerkt en start je apparatuur opnieuw op.
Code D3, D7, D8, D9 of E1 Reset je TV ontvanger. Dit doe je door de TV ontvanger 30 seconden van het stroom te halen. Na de dertig seconden sluit je je TV ontvanger weer aan en zal hij helemaal opnieuw opstarten.
Loading… De verbinding blijft laden. Controleer of je modem en decoder op de juiste manier zijn aangesloten via onze handleiding.
Geen beeld Controleer of je tv op het juiste bronkanaal is aangesloten. Is deze aangesloten op HDMI1? Dan zet je de TV ook op HDMI 1. Kom je er niet uit? Bekijk ook onze handleiding voor de juiste aansluiting.
Geen Signaal/Geen zenders gevonden Controleer of je TV op het juiste bronkanaal is aangesloten. Is deze aangesloten op HDMI1? Dan zet je de TV ook op HDMI 1. Kom je er niet uit? Doorloop de stappen op onze Slecht of geen beeld pagina.
TV ontvanger vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord Er zijn 3 situaties waarin dit voor kan komen:
Opstarten in herstelmodus Zie je “Opstarten in herstelmodus” in beeld staan, wacht dan minstens 30 minuten af. Verandert de situatie niet? Reset dan je TV-ontvanger door de stekker een aantal seconden uit het stopcontact te halen. Kom je na de “Opstarten in herstelmodus” melding terecht in een menu genaamd “Recovery Options” weergegeven in een gele balk? Reset dan je TV-ontvanger door de stekker een aantal seconden uit het stopcontact te halen.
Geen HDMI gedetecteerd Doorloop onderstaande stappen:
Er zijn diverse foutmeldingen en codes die op de televisie kunnen verschijnen. Staat jouw foutcode er niet tussen? Probeer dan een reset uit. Dit doe je door je TV ontvanger 30 seconden van het stroom te halen. Alles wordt dan helemaal opnieuw opgestart. Als de foutmelding dan nog aanwezig is, kun je het beste contact met ons opnemen. Je kunt ons nu ook foto’s van de foutcode of je aansluiting sturen via Picture Support. Meer over Picture Support lees je hier.