Klantenservice Thuis

Foutmeldingen en codes


Welke foutmelding krijg je te zien? Vind hier meer informatie over de foutmelding.
Foutmeldingen

Hieronder staan de foutmeldingen en codes voor interactieve televisie van Tele2. Krijg je een foutmelding in de online TV app van Tele2? Kijk dan hier.

Interactieve TV

Er zijn diverse foutmeldingen en codes die op de televisie kunnen verschijnen. Staat jouw foutcode er niet tussen? Probeer dan een reset uit. Dit doe je door je TV ontvanger 30 seconden van het stroom te halen. Alles wordt dan helemaal opnieuw opgestart. Als de foutmelding dan nog aanwezig is, kun je het beste contact met ons opnemen.

 

Geen netwerkverbinding / IP- Videodriver / Code 25
Je TV ontvanger heeft geen netwerkverbinding. Kijk of de TV ontvanger goed is aangesloten op het modem.

Code D1
Er staan teveel TV ontvangers in het systeem. Neem even contact op met onze klantenservice zodat dit kan worden bijgewerkt en start je apparatuur opnieuw op.

Code D3, D7, D8, D9 of E1
Reset je TV ontvanger. Dit doe je door de TV ontvanger 30 seconden van het stroom te halen. Na de dertig seconden sluit je je TV ontvanger weer aan en zal hij helemaal opnieuw opstarten.

Loading…
De verbinding blijft laden. Controleer of je modem en decoder op de juiste manier zijn aangesloten via onze handleiding.

Geen beeld
Bekijk of alles op het juiste is aangesloten. Denk hierbij aan HDMI 1 en 2 en aan de Scartkabel. Bekijk onze handleiding voor de juiste aansluiting.

Geen Signaal/Geen zenders gevonden
Doorloop de stappen op onze Slecht of geen beeld pagina.

TV ontvanger vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord
Er zijn 3 situaties waarin dit voor kan komen:

  • Er staan teveel TV ontvangers in het systeem. Neem even contact op met onze klantenservice zodat dit kan worden bijgewerkt en start je apparatuur opnieuw op.
  • Het pakket is nog niet compleet opgeleverd waardoor je er nog geen gebruik van kunt maken. Nog even afwachten.
  • Het kan ook voorkomen dat de automatische inlogserver defect is. Neem hiervoor even contact met ons op, dan helpen we je graag verder.

Opstarten in herstelmodus
Zie je “Opstarten in herstelmodus” in beeld staan, wacht dan minstens 30 minuten af. Verandert de situatie niet? Reset dan je TV-ontvanger door de stekker een aantal seconden uit het stopcontact te halen.
Kom je na de “Opstarten in herstelmodus” melding terecht in een menu genaamd “Recovery Options” weergegeven in een gele balk? Reset dan je TV-ontvanger door de stekker een aantal seconden uit het stopcontact te halen.