Foutmeldingen en codes

Je wilt lekker tv kijken maar je ziet een foutmelding in beeld. Vervelend! Hier vind je meer informatie over de foutmelding. En nog belangrijker: hoe je dit kunt oplossen.

Krijg je een foutmelding in de online TV app van Tele2? Kijk dan hier.

Geen beeld

Controleer of je TV box op het juiste bronkanaal is aangesloten. Is deze aangesloten op HDMI1? Dan zet je de tv ook op HDMI 1. Kom je er niet uit? Bekijk ook onze handleiding voor de juiste aansluiting.

Geen Signaal/Geen zenders gevonden
Controleer of je tv op het juiste bronkanaal is aangesloten. Is deze aangesloten op HDMI1? Dan zet je de tv ook op HDMI 1. Kom je er niet uit? Doorloop de stappen op onze Slecht of geen beeld pagina.

Afstandsbediening

Staat jouw foutcode er niet tussen?

Er zijn diverse foutmeldingen en codes die op de televisie kunnen verschijnen. Staat jouw foutcode er niet tussen? Probeer dan een reset uit. Dit doe je door je TV box 30 seconden van het stroom te halen. Alles wordt dan helemaal opnieuw opgestart. Als de foutmelding dan nog aanwezig is, kun je het beste contact met ons opnemen.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 17:30
za + zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2