Klantenservice Contact

Hier bellen klanten ons nu over:

Ik heb een vraag over mijn factuur.

Voor je mobiele abonnement: bekijk deze factuuruitleg pagina’s.

Voor je thuis abonnement: bekijk deze factuuruitleg pagina.

Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk alle informatie over bestelling en levering bij mobiele abonnementen, Sim Only of verlenging.

Bekijk alle informatie over bestelling bij thuis abonnementen (Internet, Bellen/TV).

Wil je meer informatie over de levertijd van een telefoon? Bekijk dan onze pagina over levertijden.

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Activeer je simkaart snel zelf via MijnTele2.

Ik ben afgesloten. Wat nu?

Voor je mobiele abonnement: bekijk wat je moet doen als je mobiele abonnement is afgesloten.

Voor je thuis abonnement: bekijk wat je moet doen als je thuis abonnement is afgesloten.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Hoe wil je contact met ons opnemen?

Je kunt op meerdere manieren contact opnemen met Tele2. Zie hieronder de mogelijkheden.
Chat
Via onze virtuele assistent krijg je 24 uur per dag antwoord op al je vragen.
Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community.
MijnTele2 app
Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot!
MijnTele2
Regel het zelf in MijnTele2.
Winkel
Bezoek één van onze winkels. Bekijk hier welke winkel bij jou in de buurt zit.
Telefoonnummer service
Telefonisch contact opnemen?
Telefoonnummer verkoop
Bel voor je bestelling met onze sales lijn.
Postadres
Wil je ons een brief sturen?
Retouradres
Wil je de apparatuur van je Internet/TV abonnement terugsturen?
Schuldhulpverlening
Regel hier alles rondom schuldhulpverlening.