Klantenservice Contact

Hier bellen klanten ons nu over:

Ik heb een vraag over mijn factuur.

Bekijk onze factuur uitleg pagina’s voor je mobiele abonnement.

Bekijk onze factuur uitleg pagina voor je thuis abonnement.

Wat is de status van mijn bestelling?

Kijk hier voor meer informatie over de bestelling en levering van je mobiele abonnement, Sim Only of verlenging.

Kijk hier voor meer informatie over de bestelling van je thuis abonnement (Internet, Bellen/TV).

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Activeer je simkaart zelf via MijnTele2, bekijk hier hoe je dit doet.

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Hoe wil je contact met ons opnemen?

Je kunt op meerdere manieren contact opnemen met Tele2. Zie hieronder de mogelijkheden.
Chat
Via onze virtuele assistent krijg je 24 uur per dag antwoord op al je vragen.
Facebook
Stel ons je vraag op Facebook.
Twitter
Tweet ons je vraag.
Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community.
MijnTele2
Regel het zelf in MijnTele2.
Telefoon
Telefonisch contact opnemen?
Winkel
Bezoek één van onze winkels. Bekijk hier welke winkel bij jou in de buurt zit.
Postadres
Wil je ons een brief sturen?
Retouradres
Wil je de apparatuur van je Internet/TV abonnement terugsturen?