Klantenservice Contact

Hierover nemen klanten nu contact op:

Ik heb een vraag over mijn factuur.

Voor je mobiele abonnement: bekijk deze factuuruitleg pagina’s.

Voor je thuis abonnement: bekijk deze factuuruitleg pagina.

Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk alle informatie over bestelling en levering bij mobiele abonnementen, Sim Only of verlenging.

Bekijk alle informatie over bestelling bij thuis abonnementen (Internet, Bellen/TV).

Wil je meer informatie over de levertijd van een telefoon? Bekijk dan onze pagina over levertijden.

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Activeer je simkaart snel zelf via MijnTele2.

Ik ben afgesloten. Wat nu?

Voor je mobiele abonnement: bekijk wat je moet doen als je mobiele abonnement is afgesloten.

Voor je thuis abonnement: bekijk wat je moet doen als je thuis abonnement is afgesloten.

Direct antwoord op jouw vraag

Stel je vraag hieronder aan onze virtuele assistent. De virtuele assistent geeft antwoord op de meeste vragen. Kom je er toch niet uit? Dan kan je via de chat worden doorverbonden met één van onze medewerkers (live chat). Een live chat is mogelijk van maandag tot en met vrijdag 08:00 tot 22:00 uur. En op zaterdag, zondag en officiële feestdagen van 10:00-18:00 uur.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Zo kun je ook contact opnemen

Je kunt op meerdere manieren contact opnemen met Tele2. Zie hieronder de mogelijkheden.
Forum
Stel 24 uur per dag je vraag aan onze online community.
MijnTele2 app
Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot!
MijnTele2
Regel het zelf in MijnTele2.
Winkel
Bezoek één van onze winkels. Bekijk hier welke winkel bij jou in de buurt zit.
Telefoonnummer service
Telefonisch contact opnemen?
Telefoonnummer verkoop
Bel voor je bestelling met onze sales lijn.
Postadres
Wil je ons een brief sturen?
Retouradres
Wil je de apparatuur van je Internet/TV abonnement terugsturen?
Schuldhulpverlening
Regel hier alles rondom schuldhulpverlening.
Contactformulier
Online contact opnemen.

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2