Wat kan ik met MijnTele2 voor mijn thuisabonnement?

We geven je op deze pagina uitleg over je persoonlijke MijnTele2 omgeving voor je thuisabonnement. Via MijnTele2 is heel veel mogelijk. Kom je er even niet uit? Neem dan contact met ons op. 

Inloggen in MijnTele2

Inloggen bij MijnTele2 doe je met je gebruikersnaam en wachtwoord via deze link.

Weet je je inloggegevens niet meer? Geen probleem, deze kun je opnieuw opvragen.

  • Vraag hier je wachtwoord opnieuw aan.
  • Vraag hier je gebruikersnaam opnieuw aan.

Nadat je bent ingelogd heb je inzicht in je facturen, je profielgegevens en je abonnement.

inloggen mijn tele2
rekening-online-betaalgegevens

Rekening Online – Betaalgegevens

Je facturen en betaalgegevens vind je onder het kopje “Rekening Online”, bovenin je scherm. Je kunt hier bijvoorbeeld je rekeninggegevens inzien en aanpassen.

Rekening Online – Facturen

Onder Rekening Online kun je ook je laatste 13 facturen inzien. Het is tevens mogelijk om de facturen te downloaden, klik daarvoor op het vinkje helemaal rechts van de betreffende factuur. Meer uitleg over je facturen vind je hier.

rekening online facturen
rekening online verbruik

Rekening Online – Verbruik

Verder kun je je nog niet in rekening gebrachte verbruik filteren. Zo zie je meteen of je kosten hebt gemaakt voor bijvoorbeeld bellen en welke films je hebt gehuurd. Je verbruik van deze maand, zie je terug op de factuur van komende maand.

Profielgegevens

Via ‘Profielgegevens’ bovenin je scherm kun je je contactgegevens bekijken en de volgende gegevens wijzigen:

  • Naam, Adres, Woonplaats
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer waarop je bereikbaar bent
  • Je wachtwoord voor MijnTele2

Klik onderaan op ‘wijzigingen opslaan’ om je wijzigingen te behouden.

profielgegevens
abonnement

Abonnement

Via het tabje ‘Abonnement’ kun je terug vinden welke producten je precies hebt en van wanneer tot wanneer je contract loopt. Ook zie je de prijs per product dat je hebt afgenomen, kan je telefooninstellingen beheren of extra producten aanschaffen zoals Powerplugs en Veilig Internet. Verder kun je je TV pakket uitbreiden met:

  • TV Opnemen & Pauzeren
  • Kijken op meerdere tv's
  • Powerplugs
  • Pluspakket
  • Ziggo Sport Totaal
  • Film1

 

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2