Klantenservice Thuis

Verhuizing doorgeven


Het is mogelijk om je huidige thuis abonnement bij Tele2 mee te verhuizen naar je nieuwe adres. We vertellen je hieronder wat je hiervoor moet doen.
Wil je dat het contract op hetzelfde adres blijft en dat iemand anders dus van jou je abonnement overneemt? Je kunt dit regelen via een contractovername.
Hoe werkt het?
  • Check of je abonnement ook beschikbaar is op je nieuwe adres via de postcodecheck.
  • Geef je verhuizing gemakkelijk aan ons door. Op onze contactpagina vind je de verschillende contactmogelijkheden.
  • Wil je internet sneller dan 20 mb/s op je nieuwe adres?
    Dan is T-Mobile Thuis iets voor jou.
Wat doet Tele2?

Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op het nieuwe adres wordt geactiveerd. De oplevering duurt ongeveer 3 weken. Je gegevens worden gewijzigd in de administratie van Tele2. We brengen € 30,- aansluitkosten in rekening. Op je nieuwe adres ga je een nieuw jaarcontract aan.

Neem even contact met ons op om je verhuizing door te geven. Op onze contactpagina vind je de verschillende contactmogelijkheden.

PAST HET TOCH
NIET bij jou?

​Sinds begin 2019 werken Tele2 en T-Mobile samen en kan je ook gebruik maken van de diensten van T-Mobile Thuis. Hiermee bieden we je hogere snelheden, glasvezel, extra pakketten en veel voordeel in combinatie met T-Mobile mobiel. Jij hebt de keus.
  • Supersnel internet tot 1000Mb/s
  • Extra voordeel in combinatie met T-Mobile Mobiel
  • Maximale internet snelheid op jouw adres voor € 25,-*
    *in combinatie met T-Mobile Unlimited Mobiel

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2