Klantenservice Thuis

Voicemail aan- of uitzetten


Op deze pagina leggen we uit hoe je je voicemail kunt aan- en uitzetten.
Voicemail activeren

Je voicemail staat niet standaard aan. Deze moet je (eenmalig) eerst activeren. Bel vanaf je eigen telefoon 1233 en volg de stappen.
Als je dit gedaan hebt, is je voicemail geactiveerd. Nu moet je de voicemail nog aanzetten.

Voicemail aan- of uitzetten

Om je voicemail te kunnen aan- of uitzetten dien je doorschakelcodes in te voeren op je vaste telefoon in combinatie met het nummer van de voicemail (1233). Op deze pagina leggen we uit hoe je doorschakelcodes kunt gebruiken per type modem.

Voicemail bericht
Wanneer er een voicemail bericht voor je klaar staat en je maakt een kiestoon met je vaste telefoon, dan hoor je een onderbroken kiestoon. Bel naar 1233 om het bericht af te luisteren.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2