0 Actuele storingen & meldingen
Heb je een nummerovername aangevraagd bij het bestellen van je pakket? Je krijgt van ons een tijdelijk nummer, dit nummer kun je vanaf het moment dat je pakket actief is 5 werkdagen lang gebruiken. Het nummer staat in de brief die bij het installatiepakket zit. Na 5 werkdagen is de nummerovername voltooid en krijg je van ons je oude telefoonnummer terug. Lees hier hoe je in de tussentijd toch bereikbaar bent op je eigen nummer.
Heb je een geen nummerovername aangevraagd bij het bestellen van je pakket? Als je een pakket bij ons hebt besteld met vaste telefonie en je hebt geen nummerovername aangevraagd, dan krijg je van ons een nieuw nummer toegewezen. Je kunt dit nummer gebruiken zodra je pakket actief is. Wil je je oude nummer alsnog laten overnemen? Kijk dan hier.
Wanneer je meer informatie wilt over overstappen, vind je hier meer informatie.
Je ontvangt tijdens de overstap een tijdelijk nummer van ons. Je kunt dit nummer gebruiken om mee te bellen of op gebeld te worden. Je kunt er ook voor kiezen je huidige nummer door te schakelen naar je tijdelijke nummer.
Dit kun je op deze manier doen:
• Maak een kiestoon • Toets op je telefoon: *21* • Als je de onderbroken kiestoon hoort, toets je je tijdelijke nummer in, inclusief netnummer. (Bijvoorbeeld 0206412345.). Sluit af met een #. • Na tien seconden is je nummer doorgeschakeld. Verbreek de verbinding en begin met de installatie van het pakket.
Let op: Heb je een Technicolor of ZTE modem? Dan vertelt een computer stem je wat je moet doen na het invoeren van de code.
Als we je nummer hebben overgenomen, vervalt de doorschakeling automatisch.
Zolang het nummer doorgeschakeld is, betaal je doorschakelkosten (lokaal tarief) als je gebeld wordt.
Heb je een nieuw abonnement met Vaste Telefonie van Tele2 besteld en ben je vergeten nummerbehoud aan te vragen? Geen probleem. Neem even contact met ons op zodat we achteraf nummerbehoud voor je kunnen aanvragen. Let op: Dit kan tot 8 weken nadat je overgestapt bent naar Tele2.