Tele2 TV app gebruiken

In en om jouw huis Tele2 TV app kijken op je smartphone of tablet. Dat kan! Op deze pagina vind je alles over het gebruik van de Tele2 TV app.

Iphone

Wat heb je nodig?

  • Een abonnement op interactieve TV van Tele2.
  • Een draadloos modem of een losse draadloze router aangesloten op je Tele2 modem. Zo verbind je je tablet of smartphone draadloos met het internet.
  • Een MijnTele2 account waarmee je kunt inloggen in de app.
  • Een tablet of smartphone.
  • De Tele2 TV app. Je downloadt deze app gratis in de Play store (Android) of in de App Store (IOS).

Button apple store   Button Play Store

Voor het eerst gebruiken

  1. Heb je de app al gedownload? Download de Tele2 TV app in de Play Store (Android toestellen en tablets) of de App Store (iPhone, iPod touch, iPad).
  2. Open nu de app. Je ziet nu een inlogscherm. Log hier in met je MijnTele2 gebruikersnaam en wachtwoord. (voeg aan je gebruikersnaam geen @versatel/@zonnet/@tele2.nl toe).

Ben je wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?
MijnTele2 gebruikersnaam vergeten
MijnTele2 wachtwoord vergeten

Op welke apparaten werkt Tele2 TV app?

Tele2 TV app werkt op alle smartphones en tablets die draaien op Android vanaf versie 7 (of hoger), dan wel een iPhone of iPad met iOS 12 (of hoger). Zorg dat je altijd de nieuwste software versie hebt. De reden dat we alleen de nieuwere versies van de besturingssystemen ondersteunen, is dat we alleen op deze manier een stabiele werking van Tele2 TV app kunnen garanderen.

Op hoeveel apparaten kun je gebruik maken van Tele2 TV app?

Je kunt op 5 verschillende apparaten gebruik maken van Tele2 TV app. Als je een 6e apparaat wilt aanmelden voor Tele2 TV app, zul je dus eerst bij een ander apparaat moeten uitloggen.

Welke zenders kun je via de app bekijken?

De meest populaire tv-zenders kan je natuurlijk kijken met Tele2 TV app.

Dit zijn de zenders:
NPO 1, 2 en 3, RTL4, 5, 7 en 8, SBS6, SBS9, Veronica, NET5, FOX, 24Kitchen, National Geographic, MTV, Nickelodeon, Comedy Central, Comedy Central Family, Euronews en Spike.

Voor TV Plus zijn deze extra zenders beschikbaar:
Nick Jr, Nick Toons, MTV Brand New, VH1 Classic, Nat Geo Wild, RTL Crime, NPO 101, Comedy Central Extra, NPO Nieuws, MTV Music 24, NPO Politiek, Havoc, RTL Television, History, MyZen.tv en Baby TV.

Mijn beeld is niet scherp of ik heb helemaal geen beeld

  • Dan kan het zijn dat je niet verbonden bent met je vaste netwerk, of hebt te weinig bandbreedte.
  • Zorg dat je wifi verbinding in orde is, en dat je signaal sterk genoeg is. Wil je meer weten hoe jij je wifi verbinding kunt verbeteren? Kijk dan hier!
  • Als dat niet helpt, check dan welke internetfunctionaliteiten je tegelijkertijd gebruikt (tv-kijken en opnemen telt ook!), en of je dat kunt verminderen.

Let op: Het is alleen mogelijk om live TV te kijken via de app. Je kunt dus geen gebruik maken van Programma Gemist via de app of programma’s opnemen. Ook kun je geen radio luisteren via de app en geen gebruik maken van de Videotheek.

De Tele2 TV app werkt alleen met een internetverbinding van Tele2 bij jou thuis. TV kijken zal daarom niet werken zodra je gebruik maakt van een internetverbinding van een andere provider of in het buitenland. De Tele2 TV app werkt ook niet met 3G verbinding van Tele2, we verwachten begin 2022 dit wel te kunnen aanbieden.

Foutmeldingen

Zoek hier op wat je foutmelding betekent.

  • Jouw Tele2 TV app account wordt op teveel apparaten gebruikt. Ga in de Tele2 TV app, op een apparaat waar je op de app bent ingelogd, naar -Mijn account -> Beheer apparaten en verwijder hier de apparaten waar je niet meer op wil kijken.

  • Als je op een zesde apparaat wilt inloggen, moet je dus eerst een ander apparaat afmelden. Dit kan via apparaat beheer.

  • Probeer opnieuw in te loggen. De inloggegevens kloppen namelijk niet. Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt. Blijf je deze melding krijgen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt onderaan de pagina een live chat starten tijdens openingstijden via de virtuele assistent. Of ga naar de contactpagina om te zien hoe jij het best contact kunt opnemen met de klantenservice.

  • Op dit moment lukt het niet om uit te loggen. Probeer het over 1 minuut nog een keer.

  • Tele2 ondersteunt alleen apparaten met het originele besturingssysteem van Apple. Jailbroken apparaten worden niet ondersteund.

  • Om de rechten van content partijen te waarborgen, kunnen commerciële zenders alleen worden bekeken op apparaten die zijn voorzien van het originele, ongewijzigde besturingssysteem.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Chatbot

Chatbot

Stel al je vragen aan onze superslimme chatbot! Altijd bereikbaar en supersnel antwoord.

Stel je vraag
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2