Klantenservice Thuis

Tele2 E-mail instellen


Op deze pagina lees je hoe je je Tele2 e-mail kunt instellen op verschillende apparaten.
p
n

Hoe stel ik mijn e-mail in op mijn telefoon of tablet?

Ga naar onze Toestelhulp en kies jouw telefoon (of een vergelijkbaar toestel). Vervolgens vind je bij de button ‘E-mail’ de instelling voor jouw telefoon. Volg de stappen om je e-mail in te stellen. En gebruik onderstaande gegevens.

Gebruikersnaam: het gedeelte voor de apenstaart (@) van je Tele2 emailadres (voor@tele2.nl) (voor@zonnet.nl) (voor@versatel.nl). Wachtwoord: Het Tele2 wachtwoord dat je ook voor MijnTele2 gebruikt. Het wachtwoord kun je altijd opnieuw instellen. Klik daarvoor op: wachtwoord vergeten of gebruikersnaam vergeten. Het wachtwoord is bruikbaar voor zowel MijnTele2 als Tele2 e-mail.

Instellingen @tele2.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop.tele2.nl
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.tele2.nl
Poort uitgaande mail: 587
Selecteer de optie ‘Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist’.

Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl in;
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25

Let op: je dient gebruik te maken van het netwerk van Tele2 om e-mail te kunnen verzenden.

De virtuele assistent hieronder kan je ook helpen met het instellen van je e-mail.

E-mailadres gebruiken na opzegging

Zit je inmiddels bij een andere provider, maar wil je wel gewoon je Tele2 e-mailadres blijven gebruiken? Dat kan! Het enige wat je dan moet doen, is de instellingen aanpassen.

Bij de Server voor uitgaande e-mail (SMTP) staat nu nog de server van Tele2. Hier moet je de server van je nieuwe/huidige provider plaatsen. Mocht het dan toch niet werken, kun je het beste contact opnemen met de huidige provider.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2