Klantenservice Thuis

Tele2 E-mail instellen


Op deze pagina lees je hoe je je Tele2 e-mail kunt instellen op verschillende apparaten.
p
n
E-mail instellingen

Gebruikersnaam:
Het gedeelte voor het apenstaartje (@) van je Tele2 e-mailadres (voor@tele2.nl) (voor@zonnet.nl) (voor@versatel.nl).

Wachtwoord:
Het Tele2 wachtwoord dat je ook voor MijnTele2 gebruikt. Het wachtwoord kun je altijd opnieuw instellen. Klik daarvoor op: wachtwoord vergeten of gebruikersnaam vergeten. Het wachtwoord is bruikbaar voor zowel MijnTele2 als Tele2 e-mail.

Instellingen @tele2.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop.tele2.nl
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.tele2.nl
Poort uitgaande mail: 587
Selecteer de optie ‘Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist’.

Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl in
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25

Lees ook hoe je je e-mail instelt op je smartphone of tablet.

Wil je je e-mailinstellingen aanpassen? Dan kun je het beste de oude instellingen verwijderen en het helemaal opnieuw instellen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2