Abonnement wijzigen

Wil jij je abonnement van Tele2 wijzigen? Bijvoorbeeld Film1 toevoegen? Of een extra Interactieve TV-ontvanger bijbestellen? Dat kan! Wil je weten hoe? Lees dan hier verder. Of ga meteen naar MijnTele2 om je abonnement aan te passen.

Hoe kan je je pakket wijzigen?

In je eigen MijnTele2 omgeving is het mogelijk om je thuispakket aan te passen. Zo kun je bijvoorbeeld TV Light omzetten in TV Basis, of een extra Interactieve TV-ontvanger of een extra zenderpakket bij bestellen. Wil je precies weten wat je allemaal zelf kunt wijzigen? Log dan in op MijnTele2. Zie je dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je namelijk verder helpen!

Na 9 dagen is je nieuwe tv-pakket actief. Je hebt wel nog steeds 14 dagen bedenktijd nadat je aanpassing aangevraagd hebt. Wanneer je binnen 14 dagen je wijziging toch wil annuleren, dan gaat je nieuwe tv-pakket weer terug naar zijn oude tv-pakket. Het oude contract komt niet te vervallen en wordt ook niet verlengd.

Wil je een nieuw pakket aanschaffen? Dan kan dit bij Odido. Dat is een goede deal: Odido biedt nóg sneller internet, extra pakketten en veel voordeel in combinatie met een mobiel abonnement van Odido.

Internet, Bellen en TV

Veelgestelde vragen

  • Als je internet en televisie hebt kun je ook een belpakket nemen. Bekijk welke belpakketten we hebben en hoe je deze kunt aanvragen.

  • Nadat je een extra zenderpakket hebt besteld, kan je hier meestal binnen 4 uur gebruik van maken. Als je na je bestelling je Interactieve TV-ontvanger reset (door de stekker voor 30 seconden uit het stopcontact te halen) kun je het extra pakket meteen bekijken.

  • Ja, dat is mogelijk. Je kunt dit aangeven tijdens je bestelling.

  • Waarom betalen voor zenders waar je toch niet naar kijkt? Bij Tele2 heb je nu de keuze om alleen te betalen voor wat je kijkt met TV Light en TV Basis. Met TV Light ontvang je alleen de 20 meest populaire tv-zenders waarvan 14 in HD. Met TV Basis ontvang je standaard 49 televisiezenders waarvan 15 in HD. Wil je weten welke zenders je allemaal ontvangt? Bekijk hier ons volledige zenderoverzicht.

    Bekijk hier de verschillende TV pakketten.

  • Ja, dit is zeker mogelijk. Je kunt dit regelen via MijnTele2. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

  • Je kunt upgraden wanneer jij wilt. We kunnen dit direct voor je regelen. Check eerst via onze postcodecheck of deze snelheid mogelijk is op jouw adres. Wanneer je je abonnement upgrade naar 100 MB ga je opnieuw een contractsperiode aan.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2