Klantenservice Thuis

Inloggen MijnTele2 lukt niet


Lukt het je niet om in te loggen in je MijnTele2 omgeving voor je thuis abonnement? Lees hier wat je kunt doen.
Probeer de volgende tips:
  • Probeer eens in te loggen via een andere webbrowser. Open jij de website bijvoorbeeld altijd via Internet Explorer? Gebruik nu dan eens Google Chrome.
  • Verwijder je cookies
  • Vraag opnieuw je wachtwoord aan
  • Lukt het je na het uitvoeren van deze stappen nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2