Inloggen MijnTele2 lukt niet

Lukt het je niet om in te loggen in je MijnTele2 omgeving voor je thuis abonnement? Lees hier wat je kunt doen.

Probeer de volgende tips:

  • Probeer eens in te loggen via een andere webbrowser. Open jij de website bijvoorbeeld altijd via Internet Explorer? Gebruik nu dan eens Google Chrome.
  • Verwijder je cookies
  • Vraag opnieuw je wachtwoord aan
  • Lukt het je na het uitvoeren van deze stappen nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Vaste telefonie

Heb je een abonnement bij ons met alleen vaste telefonie, dan heb je geen MijnTele2 account.

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2