JE KRIJGT
SNELLER, SAFER EN
STABIELER INTERNET
Laptop met op het scherm een raket die opstijgt

Je hebt goed en goedkoop internet van Tele2. Maar…

Je modem is verouderd. Daarom krijg je voordat je internet minder goed wordt, een nieuw modem van ons. We beseffen dat het aansluiten van je nieuwe modem even een gedoe is. Dus maken we het je zo makkelijk mogelijk. En daarna kun je weer jaren vooruit met sneller, safer en stabieler internet!

WAT GAAT ER WANNEER GEBEUREN?

Megafoon
PostNL logo

1. Aankondiging nieuw modem

Je krijgt van ons een brief waarin stap voor stap beschreven staat wat er wanneer gaat gebeuren bij het wisselen van je oude naar je nieuwe modem.

2. Nieuw modem versturen

Je krijgt een e-mail op de dag dat je nieuwe modem verzonden is. Je kunt je pakketje volgen via de track & trace code in de e-mail op PostNL.nl

Schroevendraaier en baco die elkaar kruisen
Vergrootglas met kruis er in

3. Nieuw modem aansluiten

Na ontvangst van je nieuwe modem installeer je ‘m snel en simpel met de handleiding die je online kunt vinden via deze link en ook bij het modem zit.

4. Eerste hulp bij aansluiten

Als het installeren écht niet lukt, kun je gratis bellen met onze Eerste Hulp Bij Aansluiten: 020-754 4444. We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 17:30 uur. Op zondag zijn we gesloten.

ENJOY JE SNELLER,
SAFER EN STABIELER
INTERNET
Raket

Veel gestelde vragen

  • Nee, het is niet verplicht. Maar als je besluit niet deel te nemen, kunnen we in de toekomst mogelijk je storing niet meteen oplossen. Als je je modem nu wisselt kunnen we je straks sneller helpen.

  • Hoe je het oude modem voor het nieuwe moet wisselen, staat beschreven in de bijgesloten instructie sheet. Daarna stel je het nieuwe modem in volgens je eigen thuis situatie. Je oude modem mag je naar de milieustraat brengen.

  • Controleer of je de correcte kabel in de DSL poort aan de achterkant van het modem hebt zitten en of het Internet lampje brandt. Brandt deze niet, zet dan het modem aan en uit.

    Brandt het internet lampje rood? Sluit dan het oude modem weer aan, laat deze 5 minuten aan staan, sluit nu het nieuwe modem weer aan.

    Werkt het hierna nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice op 020-754 4444.

  • Het oude modem mag je naar de milieustraat brengen.

  • Het nieuwe modem zorgt er voor dat je verbinding sneller, safer en stabieler wordt. We kunnen je in de toekomst ook sneller helpen, bijvoorbeeld met je instellingen of bij een probleem.

  • Deze actie gaat je niets extra kosten. Alleen wat extra tijd om je nieuwe modem aan te sluiten.

  • Bekijk de handleiding voor het vervangen van je modem.

  • Zodra je je nieuwe modem hebt ontvangen kan je deze direct omwisselen.