Vaste telefoon doorschakelen

Vind hier alles over hoe je je vaste telefoon kunt doorschakelen.

Let op: Als de telefoon doorschakelt naar een ander nummer, dan is je voicemail niet langer werkzaam. Als je een nummer doorschakelt, betaal je zelf de belkosten van het doorverbinden. Heb je Zorgeloos Bellen of Eindeloos Bellen, dan gaan de kosten voor het doorverbinden van de belminuten af. Doorschakelen naar de voicemail is kosteloos. Werken onderstaande codes niet? Probeer het dan nogmaals, maar sluit dan niet af met een #.

Kies hieronder jouw modem

Instructie Comtrend2 en Davolink modem

Wil je doorschakelen naar de voicemail, gebruik dan het voicemail nummer 1233.
Wil je geen gebruik maken van de voicemail, voer dan alle codes voor uitzetten in.

Altijd je gesprekken doorschakelen

Aanzetten: *21*<Telefoonnummer>#
Uitzetten: #21#

Doorschakelen als je in gesprek bent

Aanzetten: *67*<Telefoonnummer>#
Uitzetten: #67#

Doorschakelen als je niet binnen 20 seconden opneemt

Aanzetten: *61*<Telefoonnummer>#
Uitzetten: #61#

Instructie Technicolor of ZTE modem

Na het invoeren van de code vertelt een computerstem wat je moet doen.

Gesprekken altijd doorschakelen

Aanzetten: *21*
Uitzetten: #21#

Doorschakelen als je in gesprek bent

Aanzetten: *67*
Uitzetten: #67#

Doorschakelen als je niet binnen 20 seconden opneemt

Aanzetten: *61*
Uitzetten: #61#

Wil je doorschakelen naar de voicemail?

Na het invoeren van de code vertelt een computerstem wat je moet doen.
Het nummer van de voicemail dat je nodig hebt is 1233.

Gesprekken altijd naar de voicemail doorschakelen

Aanzetten: *22*|
Uitzetten: #22#

Doorschakelen naar de voicemail als je in gesprek bent

Aanzetten: *68*
Uitzetten: #68#

Doorschakelen naar de voicemail als je niet binnen 20 seconden opneemt

Aanzetten: *64*
Uitzetten: #64#

DOE HET ZELF
MET MIJNTELE2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!

Wij helpen je graag

Geen antwoord gevonden op je vraag? Zo kun je contact opnemen met Tele2.

Community

Community

Brandende vraag? Vraag het aan medegebruikers! 24 uur per dag beschikbaar.

Naar de Community
Bellen

Bellen

Openingstijden
ma - vr: 09:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bekijk telefoonnummers
Zelf regelen

Zelf regelen

Doe het zelf in MijnTele2. Bestel extra bundels, bekijk je instellingen of wijzig je gegevens.

Naar MijnTele2