Klantenservice Schuldhulpverlening

Schuldhulpverlening


Op deze pagina lees je meer over schuldhulpverlening aanvragen/wijzigen voor een Tele2 klant.

Wil je bewindvoerder, mentor, advocaat, budgetbeheerder of curator worden van een Tele2 klant? Of ben je dit al en wil je wijzigingen doorvoeren voor jouw cliënt? Dat kun je gemakkelijk regelen via onderstaand formulier. Vul jouw gegevens in en die van de Tele2 klant en geef vervolgens aan wat je precies wilt aanvragen. Binnen 10 werkdagen verwerken wij je verzoek.

Let op: Voor deze 2 items moet de bewindvoerder, mentor, advocaat, budgetbeheerder of curator direct contact met ons opnemen:

  • Verhuizing doorgeven van een Thuis abonnement
  • Mobiel abonnement verlengen/upgraden

Voor alle andere verzoeken, vul je onderstaand formulier in.

Veelgestelde vragen:
Ik heb een vraag die niet op dit formulier staat.

Bel dan direct naar de afdeling schuldhulp: 020-754 4460.
Let op: Dit nummer is alleen bedoeld voor schuldhulpverleners en bewindvoerders.

Waarom blijven de gegevens na zending nog in het formulier staan?

Je formulier is wel verzonden. Alleen heeft je internetbrowser je gegevens onthouden. Als je het formulier nog een keer moet invullen voor dezelfde of een andere Tele2 klant, kun je het beste alle gegevens eerst verwijderen.

Direct hulp nodig?

Heb je een vraag? Stel hem aan onze virtuele assistent.
Tele2 schrijft een bericht...

Doe het zelf
met mijntele2

Via MijnTele2 heb je inzicht in je abonnement, je facturen en je profielgegevens. Ook kun je via MijnTele2 extra producten bestellen en dingen wijzigen. Regel het gemakkelijk zelf via MijnTele2!
Inloggen MijnTele2