Klantenservice Mobiel

Nieuw telefoonnummer aanvragen


Lees hier hoe je een nieuw telefoonnummer kunt aanvragen in verband met telefonische overlast.
Een nieuw nummer aanvragen?

Ervaar je telefonische overlast en wil je daarom een nieuw telefoonnummer? Vul dan het telefonische overlast formulier in. Of geef hieronder bij de Virtuele Assistent aan dat je een medewerker wil spreken. Vertel de Virtuele Assistent dat je een nieuw nummer wil aanvragen en kies daarna voor wijzigen.

Telefonische overlast formulier

Goed om te weten ivm telefonische overlast op je mobiel:

  • Wanneer je het overlast formulier hebt ingevuld, zal binnen 24 uur de simkaart niet meer bruikbaar zijn.
  • Het beltegoed wat nu nog bij je oude simkaart hoort, wordt overgezet, maar dit betekent ook dat alle gegevens die op de simkaart stonden (o.a. adresboek) vervallen.
  • Je ontvangt de nieuwe simkaart binnen 10 werkdagen (2 weken).
  • Mocht je nog een keer overlast ervaren en een nieuw nummer willen aanvragen, houd er dan rekening mee dat dit maar eens in de 3 maanden mogelijk is.
  • Het is mogelijk je nummer te wijzigen.
Veelgestelde vragen:
Ik ervaar geen telefonische overlast. Kan ik alsnog een nieuw telefoonnummer aanvragen?

Dat kan. Dit kun je doen via de Virtuele Assistent of door contact met ons op te nemen. Dit kan eens in de drie maanden worden aangevraagd. Let hierbij wel op dat apps die gelinkt zijn aan dit nummer opnieuw geïnstalleerd moeten worden zodra je nieuwe nummer actief is. De aanvraag voor een nieuw telefoonnummer kan niet geannuleerd worden. Je bent je huidige nummer dan kwijt.