Klantenservice Mobiel

Nieuw telefoonnummer aanvragen


Lees hier hoe je een nieuw telefoonnummer kunt aanvragen in verband met telefonische overlast.
Een nieuw nummer aanvragen?

Ervaar je telefonische overlast en wil je daarom een nieuw telefoonnummer? Vul dan het telefonische overlast formulier in. Of geef hieronder bij de Virtuele Assistent aan dat je een medewerker wil spreken. Vertel de Virtuele Assistent dat je een nieuw nummer wil aanvragen en kies daarna voor wijzigen.

Telefonische overlast formulier

Goed om te weten ivm telefonische overlast op je mobiel:

  • Je behoudt je huidige simkaart.
  • De deactivatie van je oude nummer én de activatie van je nieuwe nummer vinden op hetzelfde moment plaats.
  • Binnen 1 werkdag ontvang je een SMS ter bevestiging met daarin je nieuwe telefoonnummer.
  • Het beltegoed wat nu nog bij je oude nummer hoort, wordt overgezet naar je nieuwe nummer.
  • Ervaar je weer overlast? Houd er dan rekening mee dat je maar eens in de 3 maanden een nieuw nummer kunt aanvragen.
Veelgestelde vragen:
Ik ervaar geen telefonische overlast. Kan ik alsnog een nieuw telefoonnummer aanvragen?

Dat kan. Dit kun je doen via de Virtuele Assistent of door contact met ons op te nemen. Dit kan eens in de drie maanden worden aangevraagd. Let hierbij wel op dat apps die gelinkt zijn aan dit nummer opnieuw geïnstalleerd moeten worden zodra je nieuwe nummer actief is. De aanvraag voor een nieuw telefoonnummer kan niet geannuleerd worden. Je bent je huidige nummer dan kwijt.