We gaan samen verder

met T-Mobile

blueheart

Wat gaat er gebeuren?

Vanaf januari 2019 vormen we samen met T-Mobile één bedrijf. We bundelen onze krachten op het gebied van netwerken, kennis en expertise. Zodat we jou als klant nog meer kunnen bieden. En de afspraken die we met jou hebben gemaakt, komen we natuurlijk gewoon na!

Veelgestelde vragen

Mijn abonnement
Op dit moment betaal ik 25 euro voor Unlimited Data. Blijft dit zo?

Er gebeurt niets met je bestaande contract. Beloftes en gemaakte afspraken komen we na.

Kan ik mijn Tele2 abonnement binnen de looptijd beëindigen door de fusie van Tele2 en T-Mobile?

Nee, de fusie is geen reden om je abonnement binnen de looptijd te beëindigen. Als je een looptijd van 12 of 24 maanden met ons hebt afgesproken, blijft dat zo. Daarna kun je natuurlijk verlengen bij Tele2. Of een abonnement afsluiten bij T-Mobile. Maandelijks opzegbare abonnementen blijven gewoon maandelijks opzegbaar.

Ik mag verlengen! Kan dat nu ook bij T-Mobile?

Zodra je contract is verlopen, kun je overstappen van Tele2 naar T-Mobile, en andersom. Dan mag je natuurlijk kiezen wat je wil.

Wordt mijn mobiel of internet abonnement overgezet naar T-Mobile?

Nee hoor. Met je bestaande contract gebeurt niks.

Op mijn factuur van Tele2 zie ik T-Mobile onderaan staan. Waarom is dat?

Tele2 is in januari 2019 onderdeel van T-Mobile geworden. Het merk Tele2 blijft bestaan, maar op de achtergrond werken we wel samen. Zo incasseert T-Mobile Netherlands BV vanaf 7 januari 2020 voor Tele2. En daarom staat T-Mobile ook vermeld op je factuur.

Als je je bankrekening checkt zie je bij onze afschrijving wel gewoon Tele2 staan. En ook het bankrekeningnummer waarvan wij maandelijks je factuur incasseren en waarop jij je factuur kan voldoen, blijft ongewijzigd.

Krijgen alle klanten van Tele2 een nieuwe simkaart?

Nee, we gaan niet alle simkaarten vervangen. Maar mocht jij een nieuwe simkaart nodig hebben, dan hoor je dat op tijd van ons.

Het nieuwe netwerk
Kan ik als Tele2 klant nu gebruikmaken van het 4G-netwerk van T-Mobile?

In het begin maak je als klant van Tele2 nog geen gebruik van het sterke 4G-netwerk van T-Mobile. In de toekomst gebeurt dat wel.

Hoe worden de mobiele netwerken van T-Mobile en Tele2 samengevoegd?

Als Tele2 klant maak je straks gebruik van het best geteste netwerk van T-Mobile. Het samenvoegen gebeurt in een aantal stappen.

Mijn gegevens
Wat gebeurt er met mijn e-mailadres bij Tele2?

Je e-mailadres blijft hetzelfde. Als dit in de toekomst verandert, dan laten we dat op tijd weten.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens na de fusie?

T-Mobile Nederland voert de merken Tele2, T-Mobile en Ben. De afdelingen van deze organisaties zijn samengevoegd. Dit betekent dat je gegevens en je privacy instellingen sindsdien officieel worden beheerd door T-Mobile Nederland. Hierbij houden we ons aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).

Feiten over de fusie
Wat verandert er aan de BV’s van Tele2 en T-Mobile?

Vanaf 7 januari 2020 worden T-Mobile Netherlands BV en Tele2 Nederland BV juridisch samengevoegd tot één bedrijf. We gaan verder onder de naam T-Mobile Netherlands BV. Tele2 wordt een handelsnaam van T-Mobile Netherlands BV. Alle rechten en verplichtingen van de verdwijnende BV gaan automatisch over naar de nieuwe BV, waarin alles vervolgens ongewijzigd wordt voortgezet. Een juridische fusie wordt door een notaris vastgelegd.

Waarom worden de BV’s samengevoegd?

Op 2 januari 2019 is Tele2 onderdeel van T-Mobile geworden. Sindsdien zijn we hard bezig om onze bedrijven, netwerken en systemen te integreren. Een volgende stap in de integratie van T-Mobile en Tele2 is een versimpeling van onze juridische structuur.

Ik heb een abonnement met telefoon, en dus een kredietovereenkomst met Tele2. Wat gebeurt daarmee?

Op 7 januari 2020 worden T-Mobile Netherlands Finance BV en Tele2 Finance BV samengevoegd. Jouw kredietovereenkomst wordt ongewijzigd voortgezet door T-Mobile Netherlands Finance BV. Er verandert verder niets en je maandelijkse aflossing van je krediet blijft op dezelfde manier plaatsvinden.

Wat betekent de wijziging in de BV’s voor mij?

Voor jou als Tele2 klant heeft de samenvoeging geen directe gevolgen. Je contract voor internet, tv, bellen, sms’en, data en alle bijbehorende afspraken blijven ongewijzigd van kracht en worden voortgezet door T-Mobile Netherlands BV. En waar bijvoorbeeld in je algemene voorwaarden Tele2 Nederland BV staat, daar mag je nu T-Mobile Netherlands BV lezen.