Telefoons
voor KINDeren
Voor 7
/Mnd

(12 maanden contract, excl. € 15,- aansluitkosten)

  • Sim Only abonnement voor je kind
  • Datalimiet 1GB: stop automatisch als de bundel op is
  • Unlimited bellen naar 3 Nederlandse nummers
Bestel Sim Only voor je kind
Tele2Kids op telefoon

Je kind met een abonnement

Steeds meer kinderen maken gebruik van een mobiele telefoon. Je wilt je kind kunnen bereiken. Zonder zorgen. Maar bijna alle telefoons hebben tegenwoordig internet. Bij Tele2 begrijpen we dat je hierdoor zorgen kan maken.
Is het wel veilig? En zijn de kosten van je kinderabonnement wel te controleren?
Tele2 biedt ouders de mogelijkheid een abonnement voor hun kind af te sluiten. Zo hou jij controle over het bel-, sms- en internetgedrag op de mobiele telefoon van je kind. Omdat het kan!
1. Persoonlijke gegevens
* Verplicht

Als ouder word je zelf de contracthouder. Vul dus je eigen gegevens in, niet die van je kind.

Aanhef*

Geboortedatum

2. Contactgegevens
* Verplicht
3. Overige gegevens
* Verplicht

Legitimatie & banknummer

Legitimatiebewijs*

 

Geheimnummer opties

 

Welke telefoon ga je gebruiken?

Ik verklaar dat ik deze dienst alleen gebruik in combinatie met een toestel dat geschikt is voor het 4G-netwerk van Tele2. Doe ik dat niet dan kan Tele2 de functionaliteit van de dienst beëindigen en mij daarvoor een eindafrekening sturen.

4. Aanvragen
* Verplicht

Welke telefoonnummers mag je kind onbeperkt gebruiken?

Vul hieronder tot 3 telefoonnummers in die je kind onbeperkt mag gebruiken

Controleer je gegevens hierboven en maak je bestelling definitief door op 'Verzenden te klikken. Op de bestelling is een bedenktermijn van 14 kalenderdagen van toepassing. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. 

  1. Automatische incasso van mijn bankrekening voor de eenmalige en maandelijkse kosten door Tele2 Nederland B.V.
  2. Het sluiten van een dienstovereenkomst en een koop- en kredietovereenkomst voor het toestel. De looptijd en betalingsverplichtingen zijn gespecificeerd op deze pagina.
  3. De Algemene Voorwaarden en het Privacy statement van Tele2. 

Veelgestelde vragen

Kan ik een abonnement voor mijn kind afsluiten, ook al is hij/zij ouder dan 13 jaar?

Ja. Je kunt dit abonnement voor kinderen van elke leeftijd afsluiten.

Kan ik het verbruik van mijn kind bijhouden?

Ja. Omdat het abonnement op jouw naam staat, kun je in de MijnTele2 app op je eigen telefoon het verbruik zien van Tele2 Kids 1GB. Je kunt dan ook vanaf jouw telefoon bijvoorbeeld extra data bijkopen, als de 1GB bundel verbruikt is. Als je deze app op de telefoon van jouw kind installeert kan hij/zij het verbruik ook bijhouden, maar is het ook voor je kind mogelijk om extra bundels aan te schaffen.

Kan ik een huidig abonnement omzetten naar deze aanbieding voor kids?

Nee. Het is niet mogelijk een bestaand abonnement om te zetten naar Tele2 Kids 1GB.

Kan ik de 3 nummers wijzigen waar mijn kind heen mag bellen?

Ja, je kunt deze nummers maximaal 1x per maand wijzigen. Bel hiervoor de klantenservice op 020-754 4444 of 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Kan mijn kind ook naar andere nummers bellen dan de 3 nummers die ik heb opgegeven?

Ja dat is mogelijk, hiervoor wordt wel een buiten-de-bundeltarief (€ 0,15 per minuut) in rekening gebracht.

Krijg ik een melding als de databundel van mijn kind op is?

Ja, je krijgt een melding als 80% van de bundel verbruikt is. Zodra de bundel helemaal verbruikt is, stopt de mobiele internetverbinding. Wifi bijft natuurlijk wel gewoon werken. Een extra bundel kan in MijnTele2 of via de app besteld worden.

Kan mijn kind kosten buiten-de-bundel maken?

Ja, dat is mogelijk. Maar we hebben bij dit abonnement wel een maximum van € 10,- ingesteld. Wanneer je kind dat bedrag heeft bereikt, ontvang je een melding per sms en worden alle diensten geblokkeerd. Dat betekent dat je kind helemaal niet meer kan internetten, bellen en/of sms’en. Ook niet de drie nummers die hij of zij normaal onbeperkt kan bellen. Het is nog wel mogelijk om gebeld te worden en om sms’jes te ontvangen.

In de sms die je van ons ontvangt, staat een iDEAL-link waarmee je het bedrag direct kunt betalen. Zodra dat is gebeurd, kan je kind weer gebruik maken van alle diensten. Er is dan weer een nieuw maximum van € 10,- voor kosten buiten-de-bundel. Wordt het bedrag pas betaald bij de normale factuur, dan blijven alle diensten geblokkeerd tot de nieuwe maand start.

Kan ik 1GB Data verhogen naar een grotere bundel?

Helaas, dit kan niet met deze aanbieding. Als het tijd is voor een verlenging, kan je wel overstappen naar een Tele2 Mobiel 4G Sim Only abonnement met een grotere databundel. Of het tijd is om te verlengen, kun je terugvinden in MijnTele2.

Kan mijn kind het abonnement ook in het buitenland gebruiken?

Dat zou kunnen. We hebben deze optie tijdelijk geblokkeerd om onverwacht hoge kosten te voorkomen. Je kunt dit laten aanpassen via onze klantenservice op 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Kan mijn kind met dit abonnement ook naar het buitenland bellen?

Nee, met het Tele2 Kids 1GB abonnement kan alleen naar Nederlandse telefoonnummers gebeld worden. Ook is bellen of sms-en naar betaalde servicenummers niet mogelijk. Hierdoor kom je niet voor onverwachte hoge rekeningen te staan.

Kan ik tussentijds het abonnement vernieuwen, bijvoorbeeld om een nieuwe telefoon te krijgen?

Je kunt tussentijds het abonnement vernieuwen naar een abonnement met een nieuw toestel, bijvoorbeeld als je oude telefoon defect is. Ook is vernieuwen naar een ander Sim Only abonnement mogelijk, als je bijvoorbeeld een grotere databundel wil hebben. Wanneer je dit doet, vervalt de Kids 1GB bundel.